Noen med 200, S4, S6 som har camber/cater plater?

Anbefalte innlegg

som topic sier, er det noe der ute som har camber/caster plater på sin bil?

Hva synes dere evnt om dette?

Skulle gjerne hatt slike, men firmaet som skaffer slike, i USA, skal ha mye for de. Noen som vet om Tysk/europeisk firma som skaffer slike?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp hjelp: hva gjør de for noe godt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger i posten.... fra USA......2bennett......

 

Med disse kan man enkelt justere både kamber og caster fra toppen av støtdemperinnfestingen, samt at de har et bedre lager enn original. Er vist livstidsgaranti på dem. Ved senking kan man oppleve at man ikke får justert inn hjulvinkler innenfor spec, da vil det hjelpe med disse.

 

Det finnes en billigløsning som går ut på å bore nye hull i originalplata, men de blir da ikke justerbare.

 

mvn, Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva måtte du betale for disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

hva måtte du betale for disse slik dollarkursen er nå?

Lang leveringstid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt med coilovers, gule koni (justerbart eksternt framme), camber-caster plater og mikk + frakt + moms kom på ca. 16500 nok levert på døra (kommer tirsdag hit tror jeg). Da har jeg betalt over 500 USD i frakt. Kunne spart 300 UDS om jeg kunne hentet i oslo (gardemoen), men orket ikke styre med det.

 

Skal man bare kjøpe camber-caster platene kommer dette på 595 usd + frakt + moms, altså ca 5000 avhengig av frakt og toll.

 

Så da kjøpte jeg liksågodt full rulle med coilovers.

 

Leveringstid er avhengig av transport, kan sikkert få tak i det på en uke, de brukte noe tid på å undersøke transporkostnadene, men jeg hadde ikke dårlig tid. Jeg anbefaler å ta en telefon, de var meget greie å snakke med, ligger på vestkysten, har derfor åpen på kveldstid i norge.

 

Betalte med mastercard.

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.