#1 Skrevet Juni 29, 2006 Skal vi ha noe lokallagstreff den 6 Juli? var svært få sist gang på denne tida. Hvem har sjangs til å stille opp? Jeg stiller vertfall viss det blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2006 Kan sikkert stille eg og ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2006 Eg komme ikkje, drikke meg full i Skånevik då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2006 Tar turen eg visst det blir,godt me noge pizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2006 Tror jeg kommer. Senket er på plass - og skal ha fått felgene også til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2006 Tror ikke det blir noe møte på meg heller denne gangen... Ser ikke helt bort fra at det blir dum dum boys i skånevik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2006 reiser i nordsjøen den dagen, men visst d forsatt er streik eller av ein eller aen grunn eg sko væra heima så stiller eg nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2006 Eg kommer vist eg ikkje må jobbe overtid. Veldig travelt på jobb for tida. Må jobbe lørdag og søndag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2006 stille opp,(vist eg huske det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 1, 2006 Men skulle vi tatt det en annen plass en Aksdal bil? Kan jo være at Tore er på ferie? Har ikke sett noe til han ennå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2006 kan ikkje komme på lokallagsmøtet, skulle gjerne vert der men skal på biltur til sverige:full: håper at det passer bedre neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2006 Satsa på å komme ja, er jo midt i ferie for folk så det blir vell ikke det store oppmøtet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2006 tror det kan bli litt folk, virker vertfall slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 4, 2006 Skal vi ha noe lokallagstreff den 6 Juli? var svært få sist gang på denne tida. Hvem har sjangs til å stille opp? Jeg stiller vertfall viss det blir. Jeg kan ikke den kvelden....er da forhåpentligvis kommet frem til i Skånevik med min hibbi-buss og sitter og drikker i sommervarmen Ferie og Dum dum boys den kvelden ja! IKkje feil det Carl Otto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 5, 2006 Klarer ikke i komme allikevell. Så da blir det IKKE på Aksdal Bil , viss dere ike vil stå utenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 5, 2006 Skal vi ta det på Mc Donalds v Oasen, eller vil dere droppe hele greia? Speak UP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 5, 2006 Kan sikkert ta turen opp på Mc Donald eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 6, 2006 Skal vi ta det på Mc Donalds v Oasen, eller vil dere droppe hele greia? Speak UP! Fyre opp lokallagsmøte på Mc Donald då.... Blir sikkert møte på meg og alikavell:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 6, 2006 Kl 7 ikveld då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 6, 2006 ok, da sier vi det så, vi tar ett lite møte på McD klokken 19.30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 6, 2006 Jeg kommer jeg.. Big Burger på gjengen då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 6, 2006 Ja,blir burger i dag då Men kor mangen e d som e me i kveld da? Eg e værtfall klar nå,me nyvaksa bil å greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 6, 2006 hmmm,jaggu sto det at me sko møtas på Oasen: klø : ,tjaaa Amanda ligne jo litt: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 6, 2006 Hehe.. Stemmer d.. Litt sløvt oppmøte i dag, men er jo folk som er på ferie. Så vi var bare 4 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...