div spm ang audi coupe!!!?

Anbefalte innlegg

har en del spørsmål om min coupe 89mod jeg håper folket kan hjelpe meg med..

temperatur måleren på motoren inne i bilen virker bare noen ganger så jeg har ikke oversikt over hvor varm bilen min er... noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få den til og fungere hele tiden?:P

oxo syntes jeg olja mi blir veldig varm.. eller er d bare meg..? skal måleren til olja stå halveis opp imot 130grader...? atså d står 60 oxo kommer d en strek før 130.. midt i mellom 130 og den streken står nåla.. er dette normalt?

og kan man montere åpent luft filter på disse motorene... isåfall hvordan...? :o

sånn... da tror jeg at jeg har fått med d meste:p heh

takker for alle svar..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men sa har du et annet innsprøytningssytem enn d jeg har!;) har 10V jeg vett.. og d er langtifra likt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

midt i mellom 130 og den streken står nåla.. er dette normalt?

og kan man montere åpent luft filter på disse motorene... isåfall hvordan...? :o

Oljetemp : kommer an på kjørestil :) Evt bytt giver/ instrument og se om temp er riktig.

Filter:

kan sikkert monteres på et hvis ja, men lurt..... nei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men sa har du et annet innsprøytningssytem enn d jeg har!;) har 10V jeg vett.. og d er langtifra likt:p

Kan jo monteres alikvell. Om det som sakt tidligere er noe lurt er en annen sak :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sett nedi motorrommet på en 10v av denne typen så hadde du skjønnt d kunne bli problematisk;) men samme d!:P bare lurte på om d er noen som har gjort dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja :)
Litt OT men hvor kjøpte du filtret og varmeskjoldet ditt og åssen monterte du det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT men hvor kjøpte du filtret og varmeskjoldet ditt og åssen monterte du det?

Det vanskligste å få tak på her er kanskje luftfilteradapteren mellom LMM og et luftfilter..

Men jeg har muligens liggendes, eksakt likt som det på bildet ( da tidligere eier handlet et slikt et av meg ) send meg en PM og du er intr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.