#1 Skrevet Juni 29, 2006 Er folket int. i et lokallagsmøte denne søndagen, eller er det sommerferie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2006 Tror det går bra for meg viss det blir noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2006 Går fint for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2006 Jeg er nok på hytta da gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2006 Greit! Jeg tar turen oppover til skien i morgen. Tid og sted blir samme som alltid. 1900 @ Elite Auto. Kjørbekk. Kanskje vi kan ta en tur til Skotfoss å ta noen felles bilder? Er en fin bakrgrunn der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2006 Klart vi må ha møte....Må jo få brukt det flotte lokalet vi har fått til disposisjon;) gleder meg som en unge allerede jeg:klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...