9x16 (innpress til Golf 2?)

Anbefalte innlegg

hjelp...har tenkt å handle inn 9x16 til min 91 mod golf,lurer på om noen kan svare på om det er et 15 som er riktig innpress på felgene jeg skal ha da,og om noen vet hva som er den beste dekkdimmen jeg bør bruke:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjelp...har tenkt å handle inn 9x16 til min 91 mod golf,lurer på om noen kan svare på om det er et 15 som er riktig innpress på felgene jeg skal ha da,og om noen vet hva som er den beste dekkdimmen jeg bør bruke:confused:

Et 15 går bra, 215/40 er vel mest vanlig og ganske kurant str å ha på dekkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for hjelpen...:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et 15 går bra, 215/40 er vel mest vanlig og ganske kurant str å ha på dekkene.

ET15 går bra på den måten at felgen ikke tar borti innerskjermen eller fjærbenet, men 9x16 er langtifra problemfritt på Golf 2, men det håper jeg du vet...

Strekte dekk hjelper i hvertfall, 215/40 eller 215/35 hvis du skal tøffe deg ordentlig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET15 går bra på den måten at felgen ikke tar borti innerskjermen eller fjærbenet, men 9x16 er langtifra problemfritt på Golf 2, men det håper jeg du vet...

Strekte dekk hjelper i hvertfall, 215/40 eller 215/35 hvis du skal tøffe deg ordentlig ;)

Sant nok, men problemene er ikke verre enn at det ordner seg med en liten gummihammer, sag eller valse. Om ikke begrenser senke og svingmulighetene seg litt.

215/35 er tøff strekk, ikke mange som leverer denne dim, men man får bl.a Dunlop Sp9000 enda i denne dim, og det er ikke dumme dekk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt noe om det ja,men har kjøpt inn g-60 breddere og har også mulighet for å valse hjulbuene på jobben i tillegg,så på skal de uansett: smil : tenkte også på å kjøpe 195 45 dekk,det må jo bli bra strekk...eller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt noe om det ja,men har kjøpt inn g-60 breddere og har også mulighet for å valse hjulbuene på jobben i tillegg,så på skal de uansett: smil : tenkte også på å kjøpe 195 45 dekk,det må jo bli bra strekk...eller...

du skal jo klare å få de på felgen og da...

jeg liker strekk, men synes det blir stygt hvis kanten på felgen stikker utenfor dekket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpe mine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195 tror jeg blir rett og slett for mye av det gode, over grensen til stygt...

Så skal du finne noen som gidder brette disse på felgen, spørs om det går i det hele tatt. ikke bare bare...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/45-16 på 9-16 ser bare dumt ut, og er ikke særlig trygt å kjøre på. Hvis du i det hele tatt får det på. Det smaleste du får godkjent er 215/40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpe mine?

HAR EGENTLIG LAGT INN BUD PÅ NOEN BORBET A FELGER,MEN DET ER KLART HVIS DU ER RIMELIGERE SÅ KAN DET JO DISKUTERES...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/45-16 på 9-16 ser bare dumt ut, og er ikke særlig trygt å kjøre på. Hvis du i det hele tatt får det på. Det smaleste du får godkjent er 215/40

ER ENIG I DET,SÅ DET BLIR NOK 215/40 DEKK...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si det at det er relativt groom strekk på 9x16" med 215-40 gummi. Har det selv i Brock B2. Temmelig gromt!

Også slår vi av Caps Lock : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si det at det er relativt groom strekk på 9x16" med 215-40 gummi. Har det selv i Brock B2. Temmelig gromt!

Også slår vi av Caps Lock : smil :

JEPP,da var caps lock av....::rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.