8.Int. VW-Audi-Treffen Schafflund

Anbefalte innlegg

For de som eventuelt ikke velger å reise ifra Oslo burde vi også/heller sette opp et samlingstidspunkt på City Gross marked i flensburg. Er usikker hvor jeg skal ta ferja i fra enda, men skal tilpasse det sånn at det treffer noen lunde likt med "deres" ferje.

 

Nevner i en bi setning at jeg planlegger også videre reise ned til "ringen" etter treffet er ferdig på søndag for å kjøre litt på kvelden og full dag på mandag. For så å retunere mandag evt tirsdag til Norge. Hadde jo vært gøy med flere med også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok folkens!:)

 

Da er det snart bare 5 uker igjen til treffet og det begynner å bli på tide å bestillle båtbilletter.

 

Noen har kanskje bestilt allerede?

 

Blir det Stena line i år også eller? Da er det jo bare å bestille der. Den er jo o Fredrikshavn 07.30 og hvor lang tid vi bruker nedover kommer vel veldig an på hvor mye alkohol det blir konsumert på båten:) i fjor gikk det meget trådt hvertfall :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke no prat om tidligere i tråden her på DFDS som var rimelig billig ? Og er vel noe bedre standard på DFDS enn Stena ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke no prat om tidligere i tråden her på DFDS som var rimelig billig ? Og er vel noe bedre standard på DFDS enn Stena ?

 

DFDS har jo ikke disko engang : eek : : eek : : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger en passasjer i einseren før jeg tar avgjørelsen på å bestille båtbillet...

 

Noen frivillige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DFDS har jo ikke disko engang : eek : : eek : : eek :

 

Ikke ? Da er DFDS uaktuelt :D hehehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passasjerer: 4 Voksne 4 Voksne

 

Skip: Pearl Of Scandinavia Pearl Of Scandinavia

Utreise:

Lugar:

1 * Innvendig lugar 1.300,00 NOK

Kjøretøy:

Bil maks 185cm høy

Bil maks 185cm høy

Hjemreise:

Lugar:

1 * Innvendig lugar 1.300,00 NOK

Kjøretøy:

Bil maks 185cm høy

Bil maks 185cm høy

 

Oljetillegg - Voksen 480,00 NOK

 

Forsikring:

For reiseforsikring kontakt ditt forsikringsselskap

 

Avbestillingsbeskyttelse ønskes i tilfelle sykdom (kr. 50,- pr.person) 200,00 NOK

 

Pris 3.280,00 NOK

 

 

Om 4 deler blir det 820 på hver. :rolleye: For tur retur. Om det stemmer så lønner det seg bra....

Vi skulle vel betale omtrent det samme en vei med Stena Line til Fredrikshavn ifjor(kom på 1000 pr person ca med den beste lugaren)

Sparer et par timer i bil hver vei og en del drivstoff. Og er jo i Oslo til mandagsmorgenen. :)

 

Prøvde å gjøre samme søk som deg og da endte jeg opp med en totalpris på 4.640,-. Ser ut som du ikke har fått med kostnad for bilene. Totalt 1.360,- t/r i tillegg.

 

Gjorde et søk på Stena på internett, men der fikk jeg bare valgt 1 bil. Pris for 2 personer + 1 bil t/r Oslo-Fr.havn kom på 2.040,- uten lugar på tilbakeveien, eller 2.340,- med lugar. Blir 1.020,- pr pers, og muligens litt rimeligere med 4 pers pr lugar + 2 biler.

 

Oslo - Frederikshavn 17.08.2006

Avgang Ankomst

Stena Saga 19:30 07:30

 

Frederikshavn - Oslo 21.08.2006

Avgang Ankomst

Stena Saga 10:00 18:30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende det ikke kom med nei. Men blir jo sånn ca likt med begge båtene. Og sparer jo drivstoff og timer i bilen å. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir omtrent det samme:)

 

Her er reiserute basert på raskeste vei også:

 

Fredrikshavn - Flensburg

Distance: 360km including 349km on motorways

Time: 04h05 including 03h43 on motorways

 

København - Flensburg

Distance: 326km including 310km on motorways

Time: 03h43 including 03h16 on motorways

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir omtrent det samme:)

 

Her er reiserute basert på raskeste vei også:

 

Fredrikshavn - Flensburg

Distance: 360km including 349km on motorways

Time: 04h05 including 03h43 on motorways

 

København - Flensburg

Distance: 326km including 310km on motorways

Time: 03h43 including 03h16 on motorways

 

Der var det ikke stor forskjell. Hadde innbilt meg at det var en del mer å spare jeg. :o

Men må regne en overnatting til med Stena Line da. Kommer jo mye senere til Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir prisene hvis man tar Stena ned, og DFDS opp igjen da ? Er jo liten vits med festing på vei opp igjen, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Å det var rart for jeg tok den for et par år siden og da mener jeg at det ikke var disko der, men da er det akkurat det samme hva vi tar :) Når jeg tenker etter så var jeg der faktisk for et halvt år siden og det var helt rått. Boblebad ute på dekk helt bakerst ganske høyt oppe med en temperatur på 27 grader :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen konkret reiserute og kostnad enda, for de som har vært flinke å sjekket ut for fellesskapet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, Feil login, Joachim her....

 

 

Da har jeg vært å¨tråden med båtfolka.

 

EDIT: ALLE PRISER GJELDER FOR 2 MANN OG EN BIL!

Colorline kan tilby reise til 1590 med avreise 17 og hjemreise 21. Da er det lugar på vei ned. om man skal ha lugar på vei opp igjen (noe som ble anbefallt) koster det 1840. Denne reisen er type bestill og betal med kort med en gang og kan ikke endres i etterkant. Skal man ha bilett som kan endres blir prisen 2410.

 

(Her får man forøvrig 100 kr avslag om man bestiller på nett)

 

Stenaline tilbyr sin reise for 2340 da med lugar opp og ned.

 

Om man velger Kjøbenhavn med DFDS er prisen 2270 med hjemreise på søndagen. Denne båten er i Oslo 09:15 på mandagen

 

Ifølge de hyggelige og sikkert søte jentene på alle bookingkontorene var det foreløpig godt med plass på alle turene, men "det fylles raskt opp"

 

SÅ gutter? Skal vi si at det blir Colorline eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som lurer seiler MS color festival fra norge kl 2000 17 og er i .dk kl 0800 dagen etter.

 

På mandagen kaster man loss fra fredrikshavn kl 1030 og er tilbake i moderlandet kl 1900

 

Tilsvarende hos Stenaline er 1930 fra norge (ankomst 0730)

Fra fredrikshavn er avreise 1000

 

 

Og ja, Joachim her også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inkl bil eller er dette bare per person og evnt så bil i tillegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt før vet jeg ikke helt om jeg får vært med. Men stemmer for DFDS fortsatt. Da slipper man en ekstra overnatting i Danmark og er hjemme igjen på mandagsmorgen. Og det er vel de som generelt har høyest standard på båtene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Color Line har vel ganske bra standard og høy partyfaktor? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke bra standard bare det er alkohol på taxfree'n og damer på disco'n :D

Blir vel enten Stena eller Color på meg, orker ikke stresse med å dra i 11-12 tida på søndag for å rekke båten. Vi kan heller dra opp gjennom Danmark, campe i Skagen og slappe av..ta oss noen øl og grille. Kjøre til Fredrikshavn på mandags morran og ta båten hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke bra standard bare det er alkohol på taxfree'n og damer på disco'n :D

Blir vel enten Stena eller Color på meg, orker ikke stresse med å dra i 11-12 tida på søndag for å rekke båten. Vi kan heller dra opp gjennom Danmark, campe i Skagen og slappe av..ta oss noen øl og grille. Kjøre til Fredrikshavn på mandags morran og ta båten hjem.

 

 

jeg blir med på denna runden. beste for min del selv. setter en ekstra finger på color akkurat nå. må dra fra Hamar for å rekke båten og. så kjekt med en halvtime ekstra å rutte med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir med på denna runden. beste for min del selv. setter en ekstra finger på color akkurat nå. må dra fra Hamar for å rekke båten og. så kjekt med en halvtime ekstra å rutte med ;)

 

Som co-pilot må jeg si meg enig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg bestillt på colorline for meg og Hans i hvertfall. er det beste og billigste alternativet.

 

Håper de fleste av dere slenger dere med på denne båten. vet at Tom-Rune og Joachim er med i hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg bestillt på colorline for meg og Hans i hvertfall. er det beste og billigste alternativet.

 

Håper de fleste av dere slenger dere med på denne båten. vet at Tom-Rune og Joachim er med i hvertfall.

 

 

jeg brodern og marius er med å denne båten og vel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.