8.Int. VW-Audi-Treffen Schafflund

Anbefalte innlegg

jeg har også lyst, hva koster ca hele opplegget for 2 personer? med bil og båt ådet der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også lyst, hva koster ca hele opplegget for 2 personer? med bil og båt ådet der?

Båt for to pers med bil ca 2k tilsammen

Så tilkommer bensin og lommepenger pluss 28 euro for treffet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser alle med forskjellige båter, eller er det en avgang med en bestemt båt de fleste kommer til å ta?

Jeg vurderer å bestille billett nå med det samme.

Tur:

Oslo - Fredrikshavn - 17. aug 20:00

Retur:

Fredrikshavn - Oslo - 20. aug 10:30

Synes kanskje det blir litt tidlig å dra klokken halv 11 på søndag. Beste hadde vært å reist hjem på kvelden, eller på mandag.

Sjekket kystlink (Langesund-Hirtsals), og det ser ut til at det koster 1090.- for tur+retur. Men dette er nok ingen fancy, selv om den heter Pride Of Telemark, hehe.

Problemet her, er at båten går klokken 19:00 på torsdag, og er fremme 00:00. Må man overnatte i hirtsals blir det jo ikke stort billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

majoriteten kjører nok colorline. vet ikke om noen andre har bestillt på andre båter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

majoriteten kjører nok colorline. vet ikke om noen andre har bestillt på andre båter.

Ok. Vet du noe om hvilke avganger det er snakk om?

EDIT: Er det nedover på Torsdag kl 20:00.. og hjem på Mandag kl 10:30 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Vet du noe om hvilke avganger det er snakk om?

EDIT: Er det nedover på Torsdag kl 20:00.. og hjem på Mandag kl 10:30 ?

`

stemmer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Somm prøvd nevt tidligere i en post, kommer jeg ikke til å ta noen ferje sammen med "dere" treffer dere på city grossmarked og tar en seinere ferje hjem via en tur "ringen" først :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok folkens, hvem tar med partytelt?: smil : Ser ut som det skal bli litt av et vær der nede...hehe vi trenger ikke å dusje ihvertfall da det blir "showers" hele helgen igjennom:

10-dagers varsel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok folkens, hvem tar med partytelt?: smil : Ser ut som det skal bli litt av et vær der nede...hehe vi trenger ikke å dusje ihvertfall da det blir "showers" hele helgen igjennom:

10-dagers varsel..

11.gif

11.gif

11.gif

11.gif

11.gif

11.gif

11.gif

11.gif

11.gif

Are you fucking kidding me???

Også jeg som har hull i teltbunnen min da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Are you fucking kidding me???

Også jeg som har hull i teltbunnen min da...

Lol lykke til: haha :

Du kan få sove i "hallen" på teltet mitt!

Er 10-dagers varsel da, mye kan skje innen den tid.

Men hadde vært fint med et 3x6m partytelt ellerno;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får ha et "råd" på p-plassen til City gross. Om hva vi skal gjøre.

Og forresten når regner "oslo kolonene" og ankommer city gross?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har ikke du et partytelt liggende på lemmen da Tom?

Rart det derre med været altså,synes det ser lyst og fint ut jeg.

Langtidsvarsel for Flensburg osv..

Men,partytelt hadde vært digg uansett da. Koster da vel ikke allverden på Biltema eller noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har ikke du et partytelt liggende på lemmen da Tom?

Men,partytelt hadde vært digg uansett da. Koster da vel ikke allverden på Biltema eller noe..

Det der snakka jeg og Lars om før i dag...det blir ikke mange kronene på hver vist vi kjøper et biltema partytelt..mener det kosta 399 jeg..det er 6x4m..tror jeg vist ikke jeg tar helt feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..

Kikka litt på værvarslet her om dagem blir bare bedre og bedre...

Jeg håper så til de grader på bra vær ihvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der snakka jeg og Lars om før i dag...det blir ikke mange kronene på hver vist vi kjøper et biltema partytelt..mener det kosta 399 jeg..det er 6x4m..tror jeg vist ikke jeg tar helt feil

Hadde vi klart oss med dette,så hadde vi vel ikke blitt raka blakk akkurat :P

3x3 Partytelt fra Biltema

Kanskje noe å tenke på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje noe å tenke på?

Så absolutt ikke dum ut den nei. Hadde vært veldig greit å hatt et slikt telt i tilfelle regn. Men det blir kanskje litt lite for at det skal bli plass til alle??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje noe å tenke på?

Jeg hadde æren av å tilbringe deler av lørdagen i et partytelt grunnet regn. Den årlige sommerfesten med jobben fikk seg en liten knekk pga regn og vind.

Jeg lærte litt om partytelt den dagen, og det var at man må ha minst 3 hele vegger, og man må ha med gaffatape om det er et billigtelt.

Det er også viktig at det er barduner og at føttene kan festes i bakken med feks teltplugger.

Uten disse tingene så blir det lite koselig å sitte i teltet om det blåser litt. Ikke mye som skal til før regnet blåser rett inn eller vinden tar med seg hele teltet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ha god tur dere som drar nedover.

Skulle likt å vært med men går ikke for meg eller Dan Henning. : gråter :

Men vi kommer sterkere tilbake neste år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde æren av å tilbringe deler av lørdagen i et partytelt grunnet regn. Den årlige sommerfesten med jobben fikk seg en liten knekk pga regn og vind.

Jeg lærte litt om partytelt den dagen, og det var at man må ha minst 3 hele vegger, og man må ha med gaffatape om det er et billigtelt.

Det er også viktig at det er barduner og at føttene kan festes i bakken med feks teltplugger.

Uten disse tingene så blir det lite koselig å sitte i teltet om det blåser litt. Ikke mye som skal til før regnet blåser rett inn eller vinden tar med seg hele teltet.

Jeg har ihvertfall med meg ekstra teltplugger og gaffa ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Er egentlig ikke mange dagene igjen til vi drar gutter,så vi må nesten bare bestemme oss for partytelt eller ikke.

Partytelt,enten i 6x3m eller i 9x3m...

"Vi" har diskutert litt frem og tilbake,og har i grunnen kommet frem til at hvis vi først kjøper,så er det kanskje like greit å kjøpe 9x3m. Da slipper man å måtte sitte der det evnt skulle komme til å lekke :P

Hvis dere er enige,må vi også delegere litt,sånn at noen med plass i bilen kan dra opp på Biltema og handle. Enten legge ut,eller få overført penger fra oss.

Hva tycks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Er egentlig ikke mange dagene igjen til vi drar gutter,så vi må nesten bare bestemme oss for partytelt eller ikke.

Partytelt,enten i 6x3m eller i 9x3m...

"Vi" har diskutert litt frem og tilbake,og har i grunnen kommet frem til at hvis vi først kjøper,så er det kanskje like greit å kjøpe 9x3m. Da slipper man å måtte sitte der det evnt skulle komme til å lekke :P

Hvis dere er enige,må vi også delegere litt,sånn at noen med plass i bilen kan dra opp på Biltema og handle. Enten legge ut,eller få overført penger fra oss.

Hva tycks?

klar for å spleise jeg. bare vet at jeg ikke har plass til å ta det med meg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar for å spleise jeg. bare vet at jeg ikke har plass til å ta det med meg ;)

spleiser jeg og... kan sikkert legge det på taket på cæbben :o:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spleiser jeg og... kan sikkert legge det på taket på cæbben :o:P

Jeg er også med å spleise på det. Jeg skal kjøre en Touran varebil nedover og regner vel med at det er plass der : klø : Er litt usikker hvor stor den pakken er, men er det plass så kan jeg ta det hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med å spleise på det. Jeg skal kjøre en Touran varebil nedover og regner vel med at det er plass der : klø : Er litt usikker hvor stor den pakken er, men er det plass så kan jeg ta det hvertfall

Jeg fikk med meg et 9x3m partytelt i bagasjerommet på en Golf. Da må det jo være plass i en Touran :P

Men,hvem vil ta på seg og stikke opp på tema og handle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk med meg et 9x3m partytelt i bagasjerommet på en Golf. Da må det jo være plass i en Touran :P

Men,hvem vil ta på seg og stikke opp på tema og handle?

Å det er ikke større enn det nei. hehe.. Da er det jo hvertfall ikke noe problem. Jeg har veldig mye å gjøre før vi drar, men hvis dem har det på lager på alnabru skal jeg nok klare å få hentet det på torsdag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.