#126 Skrevet August 15, 2006 Å det er ikke større enn det nei. hehe.. Da er det jo hvertfall ikke noe problem. Jeg har veldig mye å gjøre før vi drar, men hvis dem har det på lager på alnabru skal jeg nok klare å få hentet det på torsdag Regner med disse ligger på lager på de største filialene,og vertfall på Alna.. Hvis de er på lager,får du til å legge ut for ett da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet August 15, 2006 Takstativ på touranen din eller Lars? Så vi kan ha med noen 2X4 i tilfelle bila har ombordstigningsproblemer på båten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet August 15, 2006 Takstativ på touranen din eller Lars? Så vi kan ha med noen 2X4 i tilfelle bila har ombordstigningsproblemer på båten? Går greit å kjøre ombord om man jukser litt.. Vi skal jo på color line, og den er visst grei å kjøre ombord i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 16, 2006 Apros været... fant mer detaljer hos weather.com Friday: Mainly cloudy and rainy. Highs in the low 70s and lows in the upper 50s. Saturday: Periods of light rain. Highs in the low 70s and lows in the upper 50s. Sunday: Showers possible. Highs in the upper 60s and lows in the mid 50s. Weather.com melder forøvrig om Mainlycloydu og showers for søndag/mandag i skagen mens bbc melder sol og ingen bekymringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 16, 2006 Regner med disse ligger på lager på de største filialene,og vertfall på Alna.. Hvis de er på lager,får du til å legge ut for ett da? Jeg kan dra innom biltema på alna i morgen og kjøpe det, men da håper jeg de har det også. Prøvde å ringe å spørre om de hadde. Det hadde de ikke tid til å svare på.. Jeg kan legge ut, men er alle da med å spleise på et sånt telt som det er snakk om på 3x9 meter???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet August 16, 2006 Takstativ på touranen din eller Lars? Så vi kan ha med noen 2X4 i tilfelle bila har ombordstigningsproblemer på båten? Jeg har dessverre ikke takstativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet August 16, 2006 Jeg kan dra innom biltema på alna i morgen og kjøpe det, men da håper jeg de har det også. Prøvde å ringe å spørre om de hadde. Det hadde de ikke tid til å svare på.. Jeg kan legge ut, men er alle da med å spleise på et sånt telt som det er snakk om på 3x9 meter???? Jeg er med på å spleise! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet August 16, 2006 Jeg er med på å spleise! X2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet August 16, 2006 Jeg er også seff in på spleis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet August 16, 2006 seriøst!!! sliter vi med å komme ombord? f*** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 16, 2006 jeg er med på spleis og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 16, 2006 jeg er med på spleis og Skal du innom IKEA eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 16, 2006 Skal du innom IKEA eller? Bra Mattis : smil : Kenenthskal få høre det på turen :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 16, 2006 Bra Mattis : smil : Kenenthskal få høre det på turen :D jeg blir ikke med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 16, 2006 Går greit å kjøre ombord om man jukser litt.. Vi skal jo på color line, og den er visst grei å kjøre ombord i. ekke alle som kjører legobil vettu kjekt om vi tar med noen plankebiter for sikkerhetsskyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 16, 2006 Bra Mattis : smil : Kenenthskal få høre det på turen :D Han må være forsiktig med te-lys inne i teltet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 16, 2006 Han må være forsiktig med te-lys inne i teltet! Tror du må ligge lågt i terrenget på denne turen !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 16, 2006 Jeje, da er jeg to skritt nærmere å få med meg bilen på tur... Tenk gutta.. om 24 timer er vi allerede fulle og usjarmerede på MS danskebåten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 17, 2006 JAJA!!!... Da er jeg ferdigpakka..og setter kursen mot Oslo no om ca en time...ses på kaien..fly er en snedden ting.47min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 17, 2006 Hørte Colorline har problemer med økonomien og måtte innstille alle fergeavganger inntil videre, de satset på å komme i orden igjen fra mandag morgen... Bare kødda folkens!! God tur alle sammen!! Øivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 17, 2006 ja da er vi så og si klare oxo. gjenstår å putte ting inn i bilen bare noen timer igjen så blir det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 17, 2006 Sånn, da var man nesten ferdigpakket, sikkert mye man har glemt men det har man visakort til. Ting tar tid når man bare får gjort ting med en hånd.. Vi sees på kaia folkens! BTW...har du fått tak i partytelt Lars?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 17, 2006 Sånn, da var man nesten ferdigpakket, sikkert mye man har glemt men det har man visakort til. Ting tar tid når man bare får gjort ting med en hånd.. Vi sees på kaia folkens! BTW...har du fått tak i partytelt Lars?? Oj kjedelig med hånda da! Nå har jeg hentet Kenneth på gardermoen og sitter og spiser nå Partyteltet er kjøpt inn så nå er alt klart for en vellykket tur. Vi møtes alle sammen på kaia halv 7 da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 21, 2006 En liten hilsen fra 8 slitne karer som nå sitter blant glade pensjonister, spilleautomater og poser fylt til randen av billig kjøtt og sprit. Bilder og update kommer ikveld!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 21, 2006 Egentlig er jeg altfor trøtt for dette, men forsøker å lage et lite reisebrev i retroperspektiv.... Bildene kan forekomme litt hultertibulter, men men Torsdag kl 1800 samlet gutta seg ihvertfall på kaia med bilene fulllasta telt, verktøy og ikke minst forventinger til en knall tur. Mattis fiansierte jo seff hele gildet på båten nedover Danskebåt er jo altid moro... ikke noe å si på alkoholinntaket som dere ser Dansegulv er det jaggu der også Dette bildet er tatt idet speakeren på båten roper at NÅ må vi være på bildekket... Og nei, Mr Mohn har ikke blitt spent ben på.... Anyway, både biler og folket kom seg av ferga og satte kursen sørover Vel fremme i Flensburg var vi en tur innom den lokale kolonialen for å proviantere litt... Så kom vi ned til 8.Int. VW-Audi-Treffen Schafflund og fikk lina opp bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...