8.Int. VW-Audi-Treffen Schafflund

Anbefalte innlegg

da har jeg bestillt på colorline for meg og Hans i hvertfall. er det beste og billigste alternativet.

 

Håper de fleste av dere slenger dere med på denne båten. vet at Tom-Rune og Joachim er med i hvertfall.

 

Jeg og Svein-Erik blir vel også med på denne..

Men i verste fall hvis Svein-Erik ikke blir med, er det noen jeg kan sitte på med...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Marius og jeg bestilt båttur...

 

Jeg og Svein-Erik blir vel også med på denne..

Men i verste fall hvis Svein-Erik ikke blir med, er det noen jeg kan sitte på med...?

 

Begynner å haste for Svein Erik å bestemme seg snart vel_?

 

Veit det er plass i bil til deg, men nå som vi driver å bestiller billetter så er det greit å vite hvem man skal dra med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Marius og jeg bestilt båttur...

 

 

 

Begynner å haste for Svein Erik å bestemme seg snart vel_?

 

Veit det er plass i bil til deg, men nå som vi driver å bestiller billetter så er det greit å vite hvem man skal dra med.

 

 

jeg har plass, men må vite det før i morgen da jeg bestiller billetter da.

du tar da evnt plassen til broder'n...

 

ring meg før kl 11

91759938

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Begynner å haste for Svein Erik å bestemme seg snart vel_?

 

 

Begynte i ny jobb(delvis sommervikariat) i midten av juni og aner ikke hvordan det blir i august. Meningen var at det ikke skulle være noe fri i det hele tatt i sommer. Jeg nevnte jeg muligens måtte ha ei langhelg i august. Men sjefene er på ferie til omtrent månedsskiftet så kan ikke si noe sikkert enda. Men jeg har lyst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynte i ny jobb(delvis sommervikariat) i midten av juni og aner ikke hvordan det blir i august. Meningen var at det ikke skulle være noe fri i det hele tatt i sommer. Jeg nevnte jeg muligens måtte ha ei langhelg i august. Men sjefene er på ferie til omtrent månedsskiftet så kan ikke si noe sikkert enda. Men jeg har lyst.

 

Skjønner det :)

 

Det er ikke for å være frekk at jeg skriver det sånn...

 

Kan forresten nevne at jo nærmere avreise man bestiller billetter, jo dyrerer blir det. (Ifølge damen på colorline)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det :)

 

Det er ikke for å være frekk at jeg skriver det sånn...

 

Kan forresten nevne at jo nærmere avreise man bestiller billetter, jo dyrerer blir det. (Ifølge damen på colorline)

 

Går bra det. :)

Skulle likt å visst det for lenge siden men men.

Hadde det gøy ifjor. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass til meg nedover, og evt. Svein-Erik hvis han skal ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn, da har jeg fått bestilt billetter til meg og Mattis også.

 

Lars, nå må du bestille snart du også, eller har du kanskje gjort det...Rederlugar:rolleye: Vi trenger et sted å vorse!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass til meg nedover, og evt. Svein-Erik hvis han skal ?

 

 

Har hørt at denne har plass til to mann....

 

53smallcut.jpg

 

God plass til baggasje er det også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, vi får se :) Vil i utgangangspunktet spleise med noen nedover..Har automat og sånn jeg vøtt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen at jeg er i på periode når dette treffet går. Hadde vært skamkult å vært med. Må ta det igjen neste år tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan går det med dere Dan Henning og Svein-Erik, blir det noen årnings? ikke mange dagene nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde pass jeg, blir nok ikke ferdig med bilen i år, men dere for ha en god tur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde pass jeg, blir nok ikke ferdig med bilen i år, men dere for ha en god tur:)

 

 

kan få låne sparksykkelen min. free of charge :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan går det med dere Dan Henning og Svein-Erik, blir det noen årnings? ikke mange dagene nå ;)

 

Aner ikke enda. Jeg begynner ny jobb 7/8 igjen og vet ikke om jeg får tatt fri. Håper på det men vet ikke noe sikkert før etter det. : bh ::o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan få låne sparksykkelen min. free of charge :P

 

Da hadde du fått deg en god latter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke enda. Jeg begynner ny jobb 7/8 igjen og vet ikke om jeg får tatt fri. Håper på det men vet ikke noe sikkert før etter det. : bh ::o

 

Og jeg tror ikke jeg har noen å sitte på med ellers...Hmm..

Noen som har plass til en stakkar ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sitter på web adresser til City grossmarked eller Otto Duborg? Skulle ha sjekket opp i noen åpningstider iforbindelse med litt "handel" :D:D

 

 

Regner forresten med at jeg treffer resten av gjengen som skal nedover på fredagen utforbi City Grossmarked når dere kommer for å bunkre helge-proviant :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke enda. Jeg begynner ny jobb 7/8 igjen og vet ikke om jeg får tatt fri. Håper på det men vet ikke noe sikkert før etter det. : bh ::o

 

 

jaaaa? skjera? :P begynte i dag vel. så da vet du vel nå? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sitter på web adresser til City grossmarked eller Otto Duborg? Skulle ha sjekket opp i noen åpningstider iforbindelse med litt "handel" :D:D

 

 

Regner forresten med at jeg treffer resten av gjengen som skal nedover på fredagen utforbi City Grossmarked når dere kommer for å bunkre helge-proviant :full:

 

Tror det er citti-park det heter.. http://www.cittipark.de/cittipark/fl2005/html/geschaefte/mieter/cittimarkt.html

Blir nok litt handel der på fredagen ja : rock :

 

Öffnungszeiten:

Montag - Samstag 9.00 - 20.00 Uhr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres veldig kult ut, og noe jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å være med på.

 

Det frister å kjøre passelaten, om det justerbare er på plass innen den tid. En tur på ringen hadde vært overkult.

Jeg klarer ikke helt å få bestemt om jeg om jeg skal prøve å haike med noen, eller kjøre selv.. : klø :

 

En annen ting er at dette fort kan bli dyrt. Må vel gå til inkjøp av telt tenker jeg, med mindre noen har et til overs.

 

Jeg har aldri vært på et biltreff før, så hva som skjer og hva som trengs er jeg veldig usikker på.

 

Noen gode råd fra de erfarne entusiastene?

 

 

 

EDIT: Telt kostet ikke stort gitt. 210x210 er bestilt, og en bekymring er strøket fra listen.

 

EDIT2: portabel grill i rustfritt, sovepose og liggeunderlag er også bestilt. Noe mer jeg trenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

EDIT: Telt kostet ikke stort gitt. 210x210 er bestilt, og en bekymring er strøket fra listen.

 

EDIT2: portabel grill i rustfritt, sovepose og liggeunderlag er også bestilt. Noe mer jeg trenger?

 

Båtbillett?

 

Godt humør og litt småskilling til bayer, så bør du være i mål...

 

Dersom du har plass i bilen din nedover så er det kanskje noen som vil sitte på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Båtbillett?

 

Godt humør og litt småskilling til bayer, så bør du være i mål...

 

Dersom du har plass i bilen din nedover så er det kanskje noen som vil sitte på?

 

 

Ja, får sjekke opp priser på bilett i morgen.

 

Jeg har plass i dieseldyret om noen vil sitte på. Veldig greit å slippe å kjøre alene, og ikke minst noen å dele billettutgiftene med. Drifstoff betaler jeg selv, er ikke stort den bruker.

 

Noen som trenger skyss? Burde ikke være noe problem med 2 stykker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, får sjekke opp priser på bilett i morgen.

 

Jeg har plass i dieseldyret om noen vil sitte på. Veldig greit å slippe å kjøre alene, og ikke minst noen å dele billettutgiftene med. Drifstoff betaler jeg selv, er ikke stort den bruker.

 

Noen som trenger skyss? Burde ikke være noe problem med 2 stykker.

 

Du bør kanskje forklare hvilken vei du kjører også. ;) (Hvor er Lille Berlin?)

 

Dan Henning har sikkert lyst til å sitte på om Svein-Erik ikke har fått fri.

 

edit: Du bør forresten huske å ta med deg STOL. Veldig vanlig av "nybegynnere" å glemme. (Selverfart, flere ganger :P)

Godt humør og alkohol er å få kjøpt der nede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.