Trondheim: lokallagstreff 6 juli

Anbefalte innlegg

Vi slår til med et treff igjen Torsdag 6 juli, 19.00 bak Bunnpris Nidarvoll. Skal prøve hvis været tilsier det med cruising da! Så kom å vis frem glisene deres og bli med å kjøre. Det blir alltid morro med mange biler og folk. Jeg sier bare "vel møtt"! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi slår til med et treff igjen Torsdag 6 juli, 19.00 bak Bunnpris Nidarvoll. Skal prøve hvis været tilsier det med cruising da! Så kom å vis frem glisene deres og bli med å kjøre. Det blir alltid morro med mange biler og folk. Jeg sier bare "vel møtt"! :)

Og husk at det bestandig er med skiltplater og klistremerker!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstemann som svarer!

(Teknisk sett svarte Jann G først, men det er jo hans egen tråd)

 

Jeg kommer desverre ikke siden jeg er i Krsund på ubestemt tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstemann som svarer!

(Teknisk sett svarte Jann G først, men det er jo hans egen tråd)

 

Jeg kommer desverre ikke siden jeg er i Krsund på ubestemt tid.

Nå ble jeg skuffet. Vi får ta cruisingen uten deg da. Men du kommer da vel på treff igjen så fort rå er tenker jeg. Ha det hyggelig i Kr.sund da.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller to biler fra Malvik iaffal :-)

 

Ser ut som det blir bra vær for crusing i hvertfall!

Hørte rykter om planer om å dra rundt byneset, med en stopp på den nye cafeen der..

 

Vel møtt alle mann!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kjører dere fra sluppen????

Har vært artig å vært med men jeg jobber jo til klokka åtte: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kjører dere fra sluppen????

Har vært artig å vært med men jeg jobber jo til klokka åtte: bh :

Vet ikke enda, men vi blir vel en stund på sluppen før vi kjører. Send en sms til meg med nr ditt, så kan jeg gi beskjed når vi kjører.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke enda, men vi blir vel en stund på sluppen før vi kjører. Send en sms til meg med nr ditt, så kan jeg gi beskjed når vi kjører.:)

 

Det hadde vert fint. Skjekk PM:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppsummering av kveldens treff! Vi var ca sju biler på Nidarvoll, hvor det ble diskutert litt motor og slikt. Så ble det en tur rundt Byneset for så å kjøre innom Peppes på Heimdal. Vi startet med fem biler og ble til fire etter Byneset. Litt lite biler å cruise med, men vi kjørte likevel vi. Hei å hå!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel verdt å legge til at det dukka opp to jenter i en Audi 80 også, hvor den ene viste seg å være medlem, og hun andre hadde en Coupe! :D

 

Sånt liker vi :)

 

Får håpe vi ikke skremte de helt bort, og at de dukker opp på ett senere møte også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.