#1 Skrevet Juni 29, 2006 Hvor kan jeg finne styling til en Audi 80 typ 85? Om det bare er en 90 fanger så er jeg fornøyd. Også noen som vet om et nettsted der man får tak i billige compomotive eller speedline rally felger? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2006 Rieger har laget endel styling, som også finnes som kopivarer. Om det er pent å se på kan vel diskuteres... Her ser du det, montert på en Coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2006 Rieger har laget endel styling, som også finnes som kopivarer. Om det er pent å se på kan vel diskuteres... Her ser du det, montert på en Coupe. Ja den har jeg sett, det er ikke det peneste rieger har prestert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2006 Peneste stylingen til typ 85 er Kamei X1 settet, det ligner semi-urq og ikke prangende som Rieger sitt. Treser har vel også noe, men er vel ikke akkurat lækkert det heller om jeg husker rett. Uansett må du lete etter dette brukt da jeg ikke tror det produseres mer. Så, lenge leve OEM+! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...