Compomotiv eller Speedline?

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få tak i billige Compomotive eller Speedline felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, både gundersen motorsport og kollevold er importører. men det blir jo 10k for fire felg... uten dekk... har ikke noe annet alternativ du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, både gundersen motorsport og kollevold er importører. men det blir jo 10k for fire felg... uten dekk... har ikke noe annet alternativ du da?

Ikke så galt det da. Kvalitet koster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant, det er nok heller jeg som har skrantende økonomi.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

speedline er veldig bra, hadde det som bane felger før, og var kjempe fornøyd. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Compomotive felger lages på bestilling for å passe nøyaktig din bilmodell(boltsirkel, innpress osv.) og har en leveringstid på tre-fire uker. Derfor er det ikke så lett å finne noe billig andre steder, bortsett fra brukt. Mulig det er litt å spare på å bestille dem selv direkte fra England. Ellers er det nok bare å betale det Kollevold forlanger og sjå blid ut...: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Compomotive felger lages på bestilling for å passe nøyaktig din bilmodell(boltsirkel, innpress osv.) og har en leveringstid på tre-fire uker. Derfor er det ikke så lett å finne noe billig andre steder, bortsett fra brukt. Mulig det er litt å spare på å bestille dem selv direkte fra England. Ellers er det nok bare å betale det Kollevold forlanger og sjå blid ut...: rolleyes

Hehehe... trur kanskje det er best å kjøpe nytt og glise bredt da de kommer på bilen ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte compomotive MO hos kollevold 4stk 7x16, og det kom på ca 9k med porto hvis eg husker riktig. Kvalitets felger!! Har kjørt oppi et par grove groper i høy fart (trodde hele bilen skulle blir pulverisert), men merker ingenting når det kommer til skjelving i rattet o.l

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til sammenligning koster jo mine Speedline-felger (Audi S8-felger) 4320kr pr stk hos Møller. Da har man riktignok Møller som et fordyrende ledd mellom produsent og kunde, men allikevel... Ikke klag på 2500/stk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.