Anbefalte innlegg

Når eg vrir sperre bryteren på enten 1 eller 2 vil den ikke sperre hjulene og eg får ikke noe lys som viser at sperren er aktiv. Dette er noe som nettopp har skjedd og er veldig frustrerende:confused: ! Noen som har en aning på ka problemet kan være?

Hadde vert hyggelig om eg hadde fått svar på privat mld siden eg ikke er så ofte på forum.

 

Mvh, Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlige gummislanger.. får ikke vakuum til å legge inn sperren.

Gå over alle gummiskjøter fra innsug til "klokke" som drar inn sperren/ene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når eg vrir sperre bryteren på enten 1 eller 2 vil den ikke sperre hjulene og eg får ikke noe lys som viser at sperren er aktiv. Dette er noe som nettopp har skjedd og er veldig frustrerende:confused: ! Noen som har en aning på ka problemet kan være?

Hadde vert hyggelig om eg hadde fått svar på privat mld siden eg ikke er så ofte på forum.

 

Mvh, Trond

 

På min var det klokka som er nevnt tidligere, ikke samme sperra men samme styring. Klokka er 2 delt og denne poppa fra hverandre under trykk, limte den med noe sterke greier og så var den god som gull... bare et tips...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.