#1 Skrevet Juni 30, 2006 Har sett at mange 2003-2005 Audi Allroad har slik solar frontrute. Er det noe forskjeller på denne ruten i forhold til den jeg har på min 2000 modell a6 avant? Tenker da på passform. Noen som vet pris? Har fått brist i frontruten min og vurderer en slik frontrute, ved forsikring + mellomlegg. Mange sier de skal fungere bra mot varmestråling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2006 Har slik på Allroaden min. Om det er noe revolusjonerende forskjell har jeg ingen "vitenskapelige" bevis for og det kan jo være jeg innbiller meg det, men plagsom varme ved solskinn forfra er tilnærmet fraværende. Så jeg tro det virker ganske greit. Har i tillegg svak toning på alle de andre rutene, så det hjelper sikkert en del det også, men jeg har iallefall inntrykk av at det er god forskjell på denne bilen og det meste annet jeg har kjørt.. A6 og Allroad skal jo være prikk like i konstruksjonen, så jeg vil vel tippe det passer, men det er nok glassleverandøren som er best egnet til å besvare dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...