#1 Skrevet Juni 30, 2006 Jeg har en Golf III 1.8 gt 90hk med motorbetegnelse ABS Jeg var ute og kjørte igår og ante egentlig fred og ingen fare, motoren gikk som den skulle uten og fuske eller noe, plutselig helt uten forvarsel så kutter den ut midt i en rundkjøring. Jeg prøver å få start på den igjen uten at det går, når jeg omsider har fått taua bilen hjem sjekker jeg at det er gnist og det er det, prøver igjen og starte, helt død!! Så lar jeg bilen stå i noen timer, så prøver jeg igjen og starte den på kvelden, og den starter!! Hurra.. så står jeg opp idag og løper ut til bilen min og den starter igjen, jippi!! skrur av tenningen, starter bilen igjen og skrur av tenningen igjen, og på tredje forsøk så vil ikke bilen starte igjen, og det har den ikke gjort siden!! noen som har opplevd dette, eventuelt vet hva det kan være? Dette har jeg gjort: -Sjekket tenning, det var det -Gått over alle plugger, de virker helt ok -Tatt av Batteriet for å prøve å restarte det som fins av hjerner på denne bilen, tror ikke at det er så mange egentlig, det funka ikke -kjøpt nye fastnøkler og bukker, det hjalp heller ikke!! Er det noen som i det hele tatt kan ha noen som helst anelse om hva dette er for et problem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2006 Jeg har en Golf III 1.8 gt 90hk med motorbetegnelse ABSJeg var ute og kjørte igår og ante egentlig fred og ingen fare, motoren gikk som den skulle uten og fuske eller noe, plutselig helt uten forvarsel så kutter den ut midt i en rundkjøring. Jeg prøver å få start på den igjen uten at det går, når jeg omsider har fått taua bilen hjem sjekker jeg at det er gnist og det er det, prøver igjen og starte, helt død!! Så lar jeg bilen stå i noen timer, så prøver jeg igjen og starte den på kvelden, og den starter!! Hurra.. så står jeg opp idag og løper ut til bilen min og den starter igjen, jippi!! skrur av tenningen, starter bilen igjen og skrur av tenningen igjen, og på tredje forsøk så vil ikke bilen starte igjen, og det har den ikke gjort siden!! noen som har opplevd dette, eventuelt vet hva det kan være? Dette har jeg gjort: -Sjekket tenning, det var det -Gått over alle plugger, de virker helt ok -Tatt av Batteriet for å prøve å restarte det som fins av hjerner på denne bilen, tror ikke at det er så mange egentlig, det funka ikke -kjøpt nye fastnøkler og bukker, det hjalp heller ikke!! Er det noen som i det hele tatt kan ha noen som helst anelse om hva dette er for et problem?? Du kjøpte for billige fastnøkler Det kan jo være bensinpumpa som fusker, eller bensinpumpereleet. Du kan jo prøve å måle om det kommer strøm frem til pumpa når motoren nekter å gå (få noen til å vri på start mens du måler), kommer det strøm dit skal du høre om pumpa går. Ingen strøm = mest sannsynlig defekt bensinpumperele. strøm og ingen lyd = død bensinpumpe. Ellers kan du jo prøve å bytte bensinfilteret for å se om det har noen umiddelbar virkning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2006 Spray forsiktig med startgass i innsuget/slangen mens noen kjinner. Starter den da for så å dø ut igjen får den ikke bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2008 Fant du ut av den feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...