Anbefalte innlegg

Har en tyskimportert bil, oppsettet på frontlysene er slik at jeg manuelt må slå dem på når jeg starter bilen (noe jeg glemmer hele tiden). Jeg ønsker meg den norske måten der de går på når jeg starter bilen. (VW passat stv 03 modell 133hk)

Hvordan kan jeg få dem til å gå på (og av) når jeg vrir om tenningen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å bygge om litt på lysbryteren...hvis du søker litt finner du noen tråder om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har laget en slags oppskrift ( kun tekstdokument ) om dette. Send meg PM med mail adresse om det er interresant. Som Christian sier ganske enkelt å koble.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne: Mats Langtinns oppskrift

Jeg tenkte å lage den om til html slik at vi kan få den innpå guidene.

Edit: Lagt til godkjenning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger guiden ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den guiden var topp! Har tyskimportert selv, og det er fort gjort å glemme lysene...

Mulig jeg er heeelt på viddene her, men bare en tanke; hva hvis man kjøper en original brukt strømbryter fra en "norsk" Passat og bytter hele sulamitten? Fungerer det da, eller sitter forskjellen lenger inn i "systemet"/ledningsnettet???: klø :

Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellig ledningsnett. Det er det du bygger om og beholder den gamle bryteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.