Blir ikke kvitt slakk i lager!?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bytta fjærbeinslager for andre gang iløpet av tre uker, og fortsatt høres det ut som om det er slakk oppi der. Har ikke tall på hvor mange gang jeg har hatt fjærbeinet av for å prøve å stramme til. : gråter : Nå er jeg akkurat ferdig å skru for kvelden, og trodde virkelig det skulle gå bra. Men den gang ei.. : bh : Er ikke snakk om mye kakkling heller, men nå har jeg gått tom for ideer. Noen som har tips, eller vært borti dette før? Eller er det verksted som er neste stopp? Jeg er rådløs nå! : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet? Noen som kan komme med en sprø idé ? Trenger virkelig å finne ut av det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være noe annet en fjærbenslageret? Sjekka demperene dine? Har du bytta dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første tanken min var også demperen ... Jeg hadde samme problemet..

Da hadde øvre mutteren på demperen ( den som holder innsattsen fast inne i færbenet) løsnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bytta dempere på hele bilen. Skal ta å sjekke den muttra der.. Eller, den koppen.. Hjertelig takk for tips! :tilber: dette skal jeg sjekke i morgen formiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke kulene i "Skranglestaget" fra krengehemmeren og opp i fjærbeinet som er dårlig da? (Dersom du har det da, husker ikke når det kom)

Eller foringene i bærebro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.