#1 Skrevet Juli 1, 2006 Hvordan er dette å sette inn med tanke på ledn. nett?? Trenger jeg bare den siste ledningen inn til instrumentene eller er det mer som ikke passer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2006 Hvordan er dette å sette inn med tanke på ledn. nett?? Trenger jeg bare den siste ledningen inn til instrumentene eller er det mer som ikke passer?? slik eg har skjønnt det så må du skifte heile ledningsnettet pga følere ++++++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2006 Noen som veit dette helt sikkert?? Er vel noen andre her som har erfaring med digifiz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2006 Hør med Leif Egil Solberg... Han gjorde dette på sin Golf 2.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2006 Hør med Leif Egil Solberg...Han gjorde dette på sin Golf 2.... Rettelse: Christian Rygge monterte musekinoen i den bilen. Men jeg er stygt redd for at han er relativt vanskelig å få tak i på nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...