Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg må montere ut instrumenpanelet på min S4 ' 94 mod. Er det noe som er viktig å huske på?!? Jeg har en Airbag i rattet som jeg ikke vil ha oppblåst når jeg skrur. Hvordan skal den deaktiveres??

 

 

MVh

 

Tom Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare og koble fra strømmen da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke av med rattet. 2 skruer under lista som ligger under panelet - fjern lista - løsne 2-3 skruer til så er det bare å trekke hele greia ut. Litt trangt, men med max ned og ut går det akkurat. (Triks å legge en fille oppå rattstammen for å unngå riper).

 

Skal du av med rattet bør du fjerne strømmen i minst 5 minutt for å unngå airbag-feil i hjernen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian B. Wiik

Du trenger ikke av med rattet. 2 skruer under lista som ligger under panelet - fjern lista - løsne 2-3 skruer til så er det bare å trekke hele greia ut. Litt trangt, men med max ned og ut går det akkurat. (Triks å legge en fille oppå rattstammen for å unngå riper).

Skru i tillegg ut skruene (2 stk) som holder dekselet oppå rattstammen, da er panelet mye enklere å få ut. Sitter en på hver side på undersiden av stammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok noen bilder en gang jeg gjorde det på gamle 100'n. Den hadde ikke justerbart ratt men det er ganske likt ellers:

DCP00844.JPG

DCP00845.JPG

DCP00846.JPG

DCP00847.JPG

DCP00848.JPG

DCP00849.JPG

DCP00850.JPG

DCP00851.JPG

DCP00852.JPG

DCP00853.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker!! Dette var mer enn jeg hadde forventet til svar!!

 

Da blir det skruing i morra! ( ingen flere unnskyldninger for å utsette det)

 

 

 

Mvh Tom Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.