#1 Skrevet Mai 4, 2004 Hei!! Jeg må montere ut instrumenpanelet på min S4 ' 94 mod. Er det noe som er viktig å huske på?!? Jeg har en Airbag i rattet som jeg ikke vil ha oppblåst når jeg skrur. Hvordan skal den deaktiveres?? MVh Tom Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2004 Er det ikke bare og koble fra strømmen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2004 Du trenger ikke av med rattet. 2 skruer under lista som ligger under panelet - fjern lista - løsne 2-3 skruer til så er det bare å trekke hele greia ut. Litt trangt, men med max ned og ut går det akkurat. (Triks å legge en fille oppå rattstammen for å unngå riper). Skal du av med rattet bør du fjerne strømmen i minst 5 minutt for å unngå airbag-feil i hjernen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2004 Opprinnelig postet av Christian B. Wiik Du trenger ikke av med rattet. 2 skruer under lista som ligger under panelet - fjern lista - løsne 2-3 skruer til så er det bare å trekke hele greia ut. Litt trangt, men med max ned og ut går det akkurat. (Triks å legge en fille oppå rattstammen for å unngå riper). Skru i tillegg ut skruene (2 stk) som holder dekselet oppå rattstammen, da er panelet mye enklere å få ut. Sitter en på hver side på undersiden av stammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2004 Tok noen bilder en gang jeg gjorde det på gamle 100'n. Den hadde ikke justerbart ratt men det er ganske likt ellers: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2004 Takker og bukker!! Dette var mer enn jeg hadde forventet til svar!! Da blir det skruing i morra! ( ingen flere unnskyldninger for å utsette det) Mvh Tom Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...