Turbotrykk som vises i kjørecomputeren!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en A6 diesel og jeg har hørt at man kan få turbotrykket til å vises i kjørecomputeren.

 

Noen som vet noe om dette?

 

Jeg vet at på BMW sin kjørecomputer kan man få ekstra opplysninger om bilen, bl.a digital hastighet osv..

 

Hvor pokkern får jeg senkesett til min bil?

Det er sportsunderstell og er vist senket 20mm orginalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke du kan få det på bilen din dessverre..

 

når det gjelder senkesett så er det en fordel med mere info om bilen.. årsmodell og om det er avant eller sedan osv...

 

men, jeg regner med at http://www.norskbildelesenter.no har noe til deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Det sto noe om det i instruksjonsboka til bilen... men men da får jeg sette på en måler ;)

 

Det er en avant 95 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror vel det er kun S6en som har det.. ikke de andre..

 

 

men, ta kontakt med NBS så fikser de senkesett til deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg får sende de en mail

Men er de ikke dyre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du klimaanlegg med display kan du få opp bla annet digital visning av fart der :)

plus endel andre ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du klimaanlegg med display kan du få opp bla annet digital visning av fart der :)

plus endel andre ting.

 

HVORDAN DA???

FORTELL!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Ja fortell:p

Jeg har klima

 

Det hadde jo vert drit cool

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVORDAN DA???

FORTELL!

Press and hold the recirculation button. Then press the manual flow control up arrow. You should see a "1c". Press the temperature up (+) or down (-) buttons to select a code number. Then press the recirculation button again. The value should display. Press the temperature up or down button again to display another code.

 

Liste over hva som er på de forskjellige kanalene: http://www.ffp-motorsport.com/tuning/18tcodes.php

 

Go crazy :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVORDAN DA???

FORTELL!

 

tror jeg har en link en plass som viser alle mulighetene, skal se om jeg finner den (av hva du kan få opp i dispayet til klimaen) og hvordan det gjøres

 

edit : Der kom det en link allerede ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Takk dette må prøves i morgen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Takk dette må prøves i morgen : smil :

Hvis du ikke får det til så er klimaen din ubrukelig så da kan du donere den til meg... ;): smil : Begynner å bli litt lei av å måtte ha med meg ekstra skift med t-skjorter hver gang jeg skal kjøre noe sted: dum : : flau :: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke får det til så er klimaen din ubrukelig så da kan du donere den til meg... ;): smil : Begynner å bli litt lei av å måtte ha med meg ekstra skift med t-skjorter hver gang jeg skal kjøre noe sted: dum : : flau :: dum :

 

kan man gjøre noe galt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man gjøre noe galt???

NEI. Dette er read-only, så du får garantert ikke gjort NOE galt :) Forrige posten min var 100% useriøs, by the way :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det skal funke på alle med den type klimadisplay ja

 

tilbake til normal visning er å trykke på de to samme som du startet med og trykke på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEI. Dette er read-only, så du får garantert ikke gjort NOE galt :) Forrige posten min var 100% useriøs, by the way :P

 

 

oki: flau : vEldI SeRiØs Jeg....: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står noe om visning av turbotrykk i kjørecomputer her:http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1495/a1495.php&var=

 

 

gjelder dette ikke TDI???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står noe om visning av turbotrykk i kjørecomputer her:http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1495/a1495.php&var=

 

 

gjelder dette ikke TDI???

 

 

nope du ser hele teksten gjelder for S4 og S6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har en A6 diesel og jeg har hørt at man kan få turbotrykket til å vises i kjørecomputeren.

 

Noen som vet noe om dette?

 

Jeg vet at på BMW sin kjørecomputer kan man få ekstra opplysninger om bilen, bl.a digital hastighet osv..

 

Hvor pokkern får jeg senkesett til min bil?

Det er sportsunderstell og er vist senket 20mm orginalt.

 

 

Ta en titt her. Jeg har ikke sett så nøye, men http://www.fis-box.de/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en titt her. Jeg har ikke sett så nøye, men http://www.fis-box.de/

 

hmmm noen som har kjøpt dette? Ser jo bra ut det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man gjøre noe galt???

 

 

Tja.. det har vært rapportert tilfeller der klimaen setter temperaturen i bilen tilsvarende farten man kjører i ettersom den vises i samme felt.

 

I så fall anbefaler jeg at du holder deg unna motorveier :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det skal funke på alle med den type klimadisplay ja

 

tilbake til normal visning er å trykke på de to samme som du startet med og trykke på

 

sikkert et fryktelig dumt spørsmål, men den typen klimadisplay, hvilken type er det? er det den med to displayer, et for temp og en for viftehastighet med knapper på sidene samtto knapper under hvert display?

 

dette er i alle fall den typen jeg har og jeg får det ikke til å fungere, får byttet mellom farenheit og celsius men det er jo ikke så gøy liksom .. .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert et fryktelig dumt spørsmål, men den typen klimadisplay, hvilken type er det? er det den med to displayer, et for temp og en for viftehastighet med knapper på sidene samtto knapper under hvert display?

 

dette er i alle fall den typen jeg har og jeg får det ikke til å fungere, får byttet mellom farenheit og celsius men det er jo ikke så gøy liksom .. .

 

Det skal funke i din A6 C4 ja ;)

 

Om du holder inn den nederste og øverste knappen helt til høyre i klimaen, kommer "menyen" opp. Trykk på plussen til du kommer til kanal nr 17, så trykker du resirk-knappen. Den fungerer som en slags enter-tast. Så skal det være bare å tute og kjøre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.