#1 Skrevet Juli 2, 2006 skal skru av venstre speilet mitt fo å lakkere det opp igjen, men hvordan får jeg det av? bilen er en audi 80 b4..... skjønner ikke hvordan jeg skal få av dørtrekket jeg, hehe.... har skruddut alle skruer som jeg har finni i hvertfall, noen teknik for å løfte av dørtrekket kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2006 sitter en skrue bak døråpner'n og.. om du ikke har tatt den.. så skal du "løfte" hele dørtrekket oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2006 sitter en skrue bak døråpner'n og.. om du ikke har tatt den.. så skal du "løfte" hele dørtrekket oppover var første skrue jeg skrudde det, hehe... løfte det rett opp?..... sitt jo like godt uten skruer detta trekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2006 Du må også vippe ut styringa til vindu og speil og nappe av kontaktene. EDIT: skal bare være og løfte det opp som nevnt over her om alle skruene er ute ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2006 trenger ikke å ta av dørtrekket... slå inn speilet, skru opp de 2 torx-skruene, løsne på kontakta og voila! 1 stk løst speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2006 Patern.. Skal du ha av speilet, gjør du følgende, vri speiler utover (hele) så sitter det to umbrako skruer som fester speilet til døra, + ledning til el.justeringa...vips så er speilet av. Trenger ikke ta av dørtrekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2006 har nå kommet så langt, men sitt like fordømt fast....! er det noe feste for dørtrekket nedenfor armlenen, har ikke tatt ut noen skruer under den i hvertfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2006 da har jeg fått av speilet, simple 2 F...'s skruer! hehe..... er det mulig og dele speilet så jeg kunn sitter igjen med den røde delen av speilet bare, om dere skjønner......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2006 ikke uten å måtte klippe kontakter osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2006 Og hvis du på død og liv vil ha av dørtrekket, så får du sjekke om det er skrudd langs kanten. Er iallfall to øverst. En foran og en bak på dørtrekket. Men ellers er det bare å løfte rett opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...