Golf 3: Hva slags pære til blinklys bak

Anbefalte innlegg

Som sagt, hva slags pære (sokkel, watt) sitter i baklykta for blinklys på en Golf 3? Har tenkt å skifte ut de orange som er nå, med noen som som ikke er orange når de er av. Tips om hvor man får kjøpt dette billigst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke standard blinkpære på 21 watt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke verre å åpne opp å se, tar nøyaktig 1min.

Kun klips der bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke verre å åpne opp å se, tar nøyaktig 1min.

Kun klips der bak.

Har gjort det da. Men sto ikke så mye på den. Men ser ut som det er en 21W "standardpære". Får ta turen til bilxtra imorra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12V/21W med sokkel. Kjøp Diadem pærer av samme type.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde jeg kjøpt diadem-pærer. Men de passa ikke så bra i sokkelen. Se bare forskjell på gammel og ny:

blink_fin.jpg

blink_fucked.jpg

Begge to var like gale. Er det en feilvare, eller er det jeg som har feil sokkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet feil pærer, men slip vekk en av tappene så passer den. 2min. jobb med ei fil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er der for at hvite pærer ikke skal passe der det egentlig skal sitte gule pærer. Ta tanga og klipp av den ene "taggen". Diadem er vel gule pærer med sølvfarge utenpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, men rart jeg ikke har en sånn "skeiv" sokkel der som blinklyset er da? Hvis poenget er at ikke hvite pærer skal passe.

 

Vil de sitte godt nok fast hvis jeg fjerner den ene tappen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.