#1 Skrevet Juli 2, 2006 Tenkte bare lufte noen spm her ang quattroen på min typ 85, da jeg mangler håndboka... Det er av typen med en vippebryter, med to trinn, i dashbordet.. Er dette elektrisk styring av vakum innslag? Skal disse slåes på i rooolig fart rett frem, eller kan jeg klaske de inn når det måtte passe meg? (skjønner at jeg bør kjøre rett frem, men kan jeg holde 70km/t?) Er det veeldig hardt for sperrene om jeg bruker de på drag race, på uklistret asfalt? (3-400hk blir det vel etterhvert) Eller er det omtrent samme som å kjøre uten sperrer inne? Ola G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2006 Sperrene er styrt av vakuum, det eneste elektroniske er giveren til kontroll-lampa. Du kan vippe på bryteren når du måtte ønske det, sperren engasjeres ikke før hjulene i sperren rettes mot hverandre. Det er med andre ord ikke noe problem å skru den på midt i en sving, den vil sannsynligvis ikke engasjere før du retter opp bilen, unntaket er ved løst underlag som grus, snø og is f.eks. Rett-frem-kjøring på asfalt vil nok ikke gi noen spesiell slitasje på sperrene, ikke noe særlig mere enn ved å kjøre uten sperrene engasjert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...