#1 Skrevet Juli 2, 2006 Noen som gidder å bytte fargen på felgene mine? Klarer ikke å bestemme meg for grå eller gull (hvit er også aktuelt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2006 ca gull fargen jeg tenker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2006 her er gull ihvertfall...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2006 Takker! Ble ikke så galt det da....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2006 Takker! Ble ikke så galt det da....? nei personlig syntes jeg det blei fint jeg, stod fint til bilen, men på en annen side så kan det jo hende hvit er like fint......... grått tror jeg kan bli litt kjedelig liksom...... men det er min mening da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2006 F**N ikke lett dette her.... Prøvde litt selv i et annet prog. Ikke så bra mod da, men viser ihvertfall hva jeg har tenkt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2006 hvite også så har du alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...