#1 Skrevet Juli 2, 2006 http://www.quattroco.com/deler/spreder/index.php Hva må jeg gjøre med fronten min for å få disse til å passe? Bare skifte de listene der de skal være, med noen med hull til de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2006 ingen som vet? må jeg skifte hele fangeren eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2006 Treng berre å bytte den lista på fangaren ja! Edit: Blei litt usikker her. Det er vel to forskjellige tåkelys til B4. Ein type som skal sete ved sidan av blinklys og ein type som skal stå aleine. (Der har bilen blinklys ved sidan av hovudlys) Om dette er samme typen tåkelys kan andre bekrefte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2006 Dette er den typen som sitter på 90, coupe og S2.. Dvs sammens med blinklyset i støtfangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2006 så kan ikke bruke den uten blinklys?? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2006 så.. vil de overnevnte sprederene passe til disse listene? http://catalog.meca.se/ProductSheet.aspx?Article_ID=96929&CarRefID=865 eller er det noen andre spredere/tåkelys jeg må kjøpe til de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2006 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2006 Fikk beskjed om at de skulle passe i listene (alene). Hvordan er det å ettermontere disse? Ligger alle kabler klare etc eller må jeg trekke masse kabler selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2006 Fikk beskjed om at de skulle passe i listene (alene). Hvordan er det å ettermontere disse? Ligger alle kabler klare etc eller må jeg trekke masse kabler selv? vist bilen din ikke har tåkelys fra før av må du trekke ledninger å sette på en bryter, driver med det samme selv, da jeg har montert lyktene men har ikke ledninger enda.. hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2006 når man trekker ledninger osv, må man skru av noe på dashbordet eller er det ganske enkel og grei jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...