Anbefalte innlegg

ingen som vet? må jeg skifte hele fangeren eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treng berre å bytte den lista på fangaren ja! :)

Edit: Blei litt usikker her. Det er vel to forskjellige tåkelys til B4. Ein type som skal sete ved sidan av blinklys og ein type som skal stå aleine. (Der har bilen blinklys ved sidan av hovudlys) Om dette er samme typen tåkelys kan andre bekrefte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er den typen som sitter på 90, coupe og S2.. Dvs sammens med blinklyset i støtfangeren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så kan ikke bruke den uten blinklys?? Eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed om at de skulle passe i listene (alene). Hvordan er det å ettermontere disse? Ligger alle kabler klare etc eller må jeg trekke masse kabler selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed om at de skulle passe i listene (alene). Hvordan er det å ettermontere disse? Ligger alle kabler klare etc eller må jeg trekke masse kabler selv?

vist bilen din ikke har tåkelys fra før av må du trekke ledninger å sette på en bryter, driver med det samme selv, da jeg har montert lyktene men har ikke ledninger enda.. hehe... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når man trekker ledninger osv, må man skru av noe på dashbordet eller er det ganske enkel og grei jobb?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.