Anbefalte innlegg

Heisann!

Driver å ser på nye felger, Brock B1 i størrelsene 7,5*16 ( 2stk ) og 9*16 ( 2stk ).

Har sett på sidene til Styling-tech.no, og lurer på deres leveransetid..er den god? er det andre plasser som jeg kan bestille denne felgen på til en bra leveringstid? håper noen har peiling :D

-VegardAA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Driver å ser på nye felger, Brock B1 i størrelsene 7,5*16 ( 2stk ) og 9*16 ( 2stk ).

Har sett på sidene til Styling-tech.no, og lurer på deres leveransetid..er den god? er det andre plasser som jeg kan bestille denne felgen på til en bra leveringstid? håper noen har peiling :D

-VegardAA[/QUOT

Bestilte for 2 månder siden Brock B1 8,5x17, da var de 3 ukers leveringstid. og de kom som lovet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres veldig bra ut=) da blir det nok en bestilling derfra snart:D hvis jeg ikk efinner noen som er brukt da..noe som det er lite sjangs for : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

-VegardAA

Husk at Brock B1 7,5x16 ET25/35 er nesten helt flat, mens 9x16 ET15 har bred kant, slik at disse felgene ikke nødvendigvis passer så godt på samme bil... Kjedelig å oppdage det når man åpner felg-esken... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaffer disse jeg også, skal satse stort på brock utover høsten.

send meg en mail for et godt tilbud, ca 3 uker levering. om alt er på lager hos brock.

de har ikke 4x100 et 25 på lager, det desverre ikke å få før slutten av august

kan ha et 35 med evt 10mm spacer

martin@vwbus.no

martin sandvik

http://www.vwbus.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at Brock B1 7,5x16 ET25/35 er nesten helt flat, mens 9x16 ET15 har bred kant, slik at disse felgene ikke nødvendigvis passer så godt på samme bil... Kjedelig å oppdage det når man åpner felg-esken... ;)

hehe, ja vet det :) men det går vel litt mindre bra med 9*16 foran på Golf III? man må vel kose seg lenge med valseren da tenker jeg..? eller tar jeg veldig feil nå: klø :

har jo egentlig lyst å ha 9*16 rundt hele, men...vet ikke helt gitt : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja vet det :) men det går vel litt mindre bra med 9*16 foran på Golf III? man må vel kose seg lenge med valseren da tenker jeg..? eller tar jeg veldig feil nå: klø :

har jo egentlig lyst å ha 9*16 rundt hele, men...vet ikke helt gitt : rolleyes

Kjørte 9x16 med ET15 rundt hele på Golf 3 for endel år siden..

Og den må valses endel foran ja.. Men så blir det tøft da syntes jeg.: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Levert her i vår Brock 9x16 et 30 framme og et 15 bak, det går om en ikke kjører med justertbare fjærbein.

martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må det legges til spacer hvis det er ET15 på 9*16 ved bruk av gewinde? Hvor mye spacing trengs her da? 10mm? :|

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må det legges til spacer hvis det er ET15 på 9*16 ved bruk av gewinde? Hvor mye spacing trengs her da? 10mm? :|

etter det jeg vet så er det kun bruk av 10mm spacer på 7,5 x 16 et 35, med et 25 går en klar

9x15 et 30 går ikke , skulle tro at et 15 på 9x16 skulle gåklart

martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.