#1 Skrevet Juli 2, 2006 Heisann! Driver å ser på nye felger, Brock B1 i størrelsene 7,5*16 ( 2stk ) og 9*16 ( 2stk ). Har sett på sidene til Styling-tech.no, og lurer på deres leveransetid..er den god? er det andre plasser som jeg kan bestille denne felgen på til en bra leveringstid? håper noen har peiling -VegardAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2006 Heisann! Driver å ser på nye felger, Brock B1 i størrelsene 7,5*16 ( 2stk ) og 9*16 ( 2stk ). Har sett på sidene til Styling-tech.no, og lurer på deres leveransetid..er den god? er det andre plasser som jeg kan bestille denne felgen på til en bra leveringstid? håper noen har peiling -VegardAA[/QUOT Bestilte for 2 månder siden Brock B1 8,5x17, da var de 3 ukers leveringstid. og de kom som lovet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2006 høres veldig bra ut=) da blir det nok en bestilling derfra snart:D hvis jeg ikk efinner noen som er brukt da..noe som det er lite sjangs for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2006 Heisann! Driver å ser på nye felger, Brock B1 i størrelsene 7,5*16 ( 2stk ) og 9*16 ( 2stk ). Har sett på sidene til Styling-tech.no, og lurer på deres leveransetid..er den god? er det andre plasser som jeg kan bestille denne felgen på til en bra leveringstid? håper noen har peiling -VegardAA Husk at Brock B1 7,5x16 ET25/35 er nesten helt flat, mens 9x16 ET15 har bred kant, slik at disse felgene ikke nødvendigvis passer så godt på samme bil... Kjedelig å oppdage det når man åpner felg-esken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2006 Skaffer disse jeg også, skal satse stort på brock utover høsten. send meg en mail for et godt tilbud, ca 3 uker levering. om alt er på lager hos brock. de har ikke 4x100 et 25 på lager, det desverre ikke å få før slutten av august kan ha et 35 med evt 10mm spacer martin@vwbus.no martin sandvik http://www.vwbus.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2006 Husk at Brock B1 7,5x16 ET25/35 er nesten helt flat, mens 9x16 ET15 har bred kant, slik at disse felgene ikke nødvendigvis passer så godt på samme bil... Kjedelig å oppdage det når man åpner felg-esken... hehe, ja vet det men det går vel litt mindre bra med 9*16 foran på Golf III? man må vel kose seg lenge med valseren da tenker jeg..? eller tar jeg veldig feil nå har jo egentlig lyst å ha 9*16 rundt hele, men...vet ikke helt gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2006 hehe, ja vet det men det går vel litt mindre bra med 9*16 foran på Golf III? man må vel kose seg lenge med valseren da tenker jeg..? eller tar jeg veldig feil nåhar jo egentlig lyst å ha 9*16 rundt hele, men...vet ikke helt gitt Kjørte 9x16 med ET15 rundt hele på Golf 3 for endel år siden.. Og den må valses endel foran ja.. Men så blir det tøft da syntes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2006 Levert her i vår Brock 9x16 et 30 framme og et 15 bak, det går om en ikke kjører med justertbare fjærbein. martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2006 Må det legges til spacer hvis det er ET15 på 9*16 ved bruk av gewinde? Hvor mye spacing trengs her da? 10mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2006 Må det legges til spacer hvis det er ET15 på 9*16 ved bruk av gewinde? Hvor mye spacing trengs her da? 10mm? etter det jeg vet så er det kun bruk av 10mm spacer på 7,5 x 16 et 35, med et 25 går en klar 9x15 et 30 går ikke , skulle tro at et 15 på 9x16 skulle gåklart martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...