#1 Skrevet Juli 2, 2006 Når jeg skal senke takluka(elektrisk) når den står i tilt vil den ikke gå ned på førersiden, går ned på passasjerside. Får tvunget den ned ved å presse "klossen" som går i et spor under luka bakover. Når jeg har fått den ned får jeg ikke kjørt den bakover sånn at den står helt åpen, får kun tiltet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2006 Bilder sier mer enn 1000 ord...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2006 bytta noen sånna på golf III men el luke... det er en arm/stag oppi der som er knekt.. husker ikke hva de heter,men når jeg ringte møller å fortalte om problemet så de bare "jaha,jeg legger det du trenger på disken,bare kom å hent det" (jeg jobba på bil verksted,så jeg kunne gjøre slike kule ting som å gå rett inn på steder å ta ting uten å betale for det: smil : ) men hvis du titter godt oppi der,så ser du hva som er skjedd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2006 Tittet oppi der og kunne ikke se noen stag\armer som var knekt. Noen som har en beskrivelse av hvordan man demonterer takluka, har haynes men der står det bare at det ikke anbefales å gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...