Anbefalte innlegg

har NG motoren underspyling på stemplene og hvordan komp har den? dim på stemplene? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke underspyling av stemplene på NG, 82,5 borring. 10,6:1 komp mener jeg å huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leste her inne i en tråd at d var underspyling så ville bare sjekke opp dette..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har NG motoren underspyling på stemplene og hvordan komp har den? dim på stemplene? : klø :

 

NG blokka har nok ikke underspyling, såvidt jeg vet er ingen av 10V femmere i sugeversjon levert med underspyling. Regner med du lurer på turbofisering av NG'n?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NG blokka har nok ikke underspyling, såvidt jeg vet er ingen av 10V femmere i sugeversjon levert med underspyling. Regner med du lurer på turbofisering av NG'n?

 

Joda, AAR-motor som finnes i f.eks audi 100 C4 har underspyling.

Den har vel 82.5 i borring hvis jeg ikke husket feil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har vel 82.5 i borring hvis jeg ikke husket feil:)

 

Stemmer det, AAR er hovedsaklig samme motoren som NG/NF men med noen små forskjeller. Delekatalogen skriver nå at NG også har underspyling. Personlig vet jeg ikke, for jeg har aldri sett inne i noen av 2.3E-motorene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du lurer på turbofisering av NG'n?

 

 

stemmer d.. en kompis a meg har "alt jeg trenger" for og få turbo på NG motoren min.. dreier ned stempler og kjører så lenge d holder.. men er vel best om d hadde vært underspyling på stemplene.. men om ingen vet sikkert er d vel bare en måte og finne d ut av da..;) men jeg håper jeg slippe ta av bånn panna for og finne d ut.. for turbo osv blir ikke før han har tid til og sette d på.. han var så hjelpsom at han skulle ta på seg jobben..! fint med folk som gir bort deler: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NF, NG og AAR har underspyling av stemplene. Dette har jeg sett da jeg har hatt av bunnpanne.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tok jeg nok litt feil;)

 

Lært noe i dag også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.