#1 Skrevet Juli 3, 2006 Har ikke hørt noe om Sumitomo, annet enn at det er det japanske Dunlop. Nankang får ganske bra kritikk. Hva mener dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2006 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2006 Jeg kjøpte meg noen nankang ns2 til vålertreffet og ble ganske imponert ettersom jeg betalte 800kr dekket i 225/45 17. etter ca 50runder funker de like godt enda. Ikke helt supre på vått men det er jo bare morro når man har quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2006 Sumitomo er helt klart min favoritt der. Det er jo en helt sinnsyk støy i de bilene jeg har sittet på med som har Nankang (225/30-20), mens min bil med Sumitomo finnes det ikke dekkstøy i (235/35-19). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2006 Har kjørt på Nankang (225/30x20) fra april i år og det er som Roger sier en del støy i de, men synes de fungerer greit både på vått og tørt hvis du ser bort i fra støyen. Har kjøpt Nankang til nybilen også (235/35x19) litt pga prisen også. OT. Dekkene dine støyer de også Roger. Hvis du skrur ned stereoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2006 OT. Dekkene dine støyer de også Roger. Hvis du skrur ned stereoen. HÆÆÆ? Er det volumkontroll på stereo'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2006 Så konklusjonen blir; Sumitomo er bedre enn nankang!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2006 Sumitomo er helt klart min favoritt der. Det er jo en helt sinnsyk støy i de bilene jeg har sittet på med som har Nankang (225/30-20), mens min bil med Sumitomo finnes det ikke dekkstøy i (235/35-19). Merkelig.. Mine støyer ikke i det hele tatt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2006 Jeg har bare prøvd Skywalker med de dekkene, og der var det støy til gangs. Mulig han har fått fra en dårlig "batch" da kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2006 Jeg har kjørt med lavprofil på alle mine biler, godt og vel 30 stk på 21 år. Jeg har alltid hatt en policy om at du får det du betaler for, men nå skulle jeg som en midlertidig løsning kjøpe en Sharifpakke med Nankang, og regnet med at det skulle funke helt ok. Jeg skal prøve å formidle konklusjonen diplomatisk: De som påstår at Nankang er ett bra dekkmerke, har aldri kjørt på ordentlige dekk. Jeg har forresten 4 stk 235/19, som kan hentes gratis, da jeg heller kjører på piggdekk enn å sette de på bilen igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2006 Har nankang 225/40-18, er fornøyd med de stort sett. Men de støyer en del inni bilen. Faktisk litt irriterende når jeg hadde nesten lydløse før. De suger seg bra fast i asfalten i forhold til de jeg hadde før. Husker ikke merke det var. Men du får vel det du betaler for.... mtp støy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 6, 2006 Fant ut at jeg hadde sumitomo før, har det bak. Kjøpte nye fremme, det er nankang. Å ha sumitomo og nankang fremme er skummelt! Har ikke hatt bilen i mer en 6 dager sider desember pga krasj og div ting. Så var ute for første gang i dag med bilen på våt asfalt. Det SKUMMELT med sumitomo bak, er mye spor igjen på de også. Vist jeg gir på i 1 gir i en rundkjøring kommer ræva ut med en gang. Litt clutch i 2. gear så kommer ræva med en gang. Nankang har mye mere grep på våt asfalt. Ble litt drifting i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 6, 2006 Har nankang på bilen jeg også og vil påstå at de støyer like mye som vinterdekka(pigg)selv om sommerdekka er mye breiere trodde jeg ikke de skulle støye sånn... ikke nankang neste gang for min del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2006 Er det nankang ns 2 det er snakk om. I så fall må jeg ha fått noen spesielle dekk da mine fungerer utmerket,ikke støyer de heller. Og ja jeg har prøvd det meste innen dekk. Det skal jo være sagt at jeg betalte 800kr pr dekk i 225/45 17 og det er ingen upris for de dekkene. Var forøvrig på møller og prøvekjørte en ny golf gti med bridgestone potenza s03 og de støyet noe helt sinnsykt. http://www.bilgummi.com/index.php?sub_menu_id=1&menu_id=20&type=view&stat=110 dette er dekka jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 7, 2006 Jeg har nankang ns-2 i 185/45-15 og er godt fornøyd med de jeg.. Nå har jeg en del mindre dekk enn de fleste andre her, men syns ikke mine støyer noe spessiellt mye og fungerer godt på vått, og sitter på som bare det på tørt. Men de gamle nankang dekkene ns-1 er visst vesentlig dårligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 7, 2006 Har Nankang NS2. Sitter som bare det på tørr og våt asfalt. Men de støyer mye...det er det eneste jeg har og utsette på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 7, 2006 Jeg har akkurat fått på Nankang dekk. Helt greie dekk egentlig, lite støy og lite sporing. Eneste å utsette på, er at jeg synes det virker som dekkveggen gir etter når man kjører hardt i svinger, slikt at det gynger litt. Var ikke slik med de forrige Falken dekkene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 9, 2006 Lite støy? Hva i alle dager hadde du før?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 9, 2006 Hadde falken fk451. Støyer ikke mye til å være lavprofil. Hadde Bridgstone før det igjen, og de støyet og sporet noe forferdelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 11, 2006 Er det nankang ns 2 det er snakk om. I så fall må jeg ha fått noen spesielle dekk da mine fungerer utmerket,ikke støyer de heller. Og ja jeg har prøvd det meste innen dekk.Det skal jo være sagt at jeg betalte 800kr pr dekk i 225/45 17 og det er ingen upris for de dekkene. Var forøvrig på møller og prøvekjørte en ny golf gti med bridgestone potenza s03 og de støyet noe helt sinnsykt. http://www.bilgummi.com/index.php?sub_menu_id=1&menu_id=20&type=view&stat=110 dette er dekka jeg har Er den typen som du viser til her jeg har ja...mulig de bare passer jævli dårlig på bilen min da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 11, 2006 Hadde falken fk451. Støyer ikke mye til å være lavprofil. Hadde Bridgstone før det igjen, og de støyet og sporet noe forferdelig. Har også samme oppfatningen av dette. Liker nankang godt, og kommer mest sannsynlig til å handle det på 19" mine når det skal legges på til neste år. Det blir hvertfall ikke et dekk à la conti eller pirelli som koster 3000 pr lefse og er nedslitt på 4 mnd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 11, 2006 Kjøyrer på nankang og eg har ikkje kjørt på bedre dekk før enn det eg gjere nå. Litt dekk støy er det men det bryr eg meg ikkje om til den prisen. 3000 kr for 4 dekk. Naboen har suomutomo og det er ikkje han fornøgd med. Eg hadde falken ze512 og er meir fornøgd med Nankang enn falken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 12, 2006 Jeg har ingen erfaring Sumitomo, men Det satt Nankang på noen 18" jeg netopp kjøpte. Sitter greit på tør asfalt, støyer ikke spesielt, men ELENDIG på våt asfalt. ESP-lampa har aldri blinka så mye noen gang. Har byttet ut dekka med Pirelli PZero Rosso. Disse støyer klart mer enn Nankang, men sitter meget godt på våt asfalt og selvfølgelig på tørr asfalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 15, 2006 Jeg har ingen erfaring Sumitomo, men Det satt Nankang på noen 18" jeg netopp kjøpte. Sitter greit på tør asfalt, støyer ikke spesielt, men ELENDIG på våt asfalt. ESP-lampa har aldri blinka så mye noen gang. Har byttet ut dekka med Pirelli PZero Rosso. Disse støyer klart mer enn Nankang, men sitter meget godt på våt asfalt og selvfølgelig på tørr asfalt. Det var sikkert gamle typen nankang, NS-1.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 15, 2006 Nankang er som skoda var for noen år siden, bare dritt. Men som nå har tatt seg opp betrakterlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...