#1 Skrevet Juli 3, 2006 Har tatt noen bilder av bilen, og redigert de i photoshop.. Gi gjerne komentarer på hva som er bra/dårlig.. Er nybegynner i dette, så tips mottas også med stor fornøyelse.. Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2006 Synes de var knallfine jeg Geir: ja : Hva heter felgene? Kule... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2006 Tusen takk for det Trond.. morro å høre.. Felgene er av merket Voltarè WP 812 og er i dim 9x19" Meget fornøyd, kjøpt de hos Jon's Dekk og Felg i Porsgrunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2006 Jeg syns bildene var for mørke... Ser ut som om du har tatt dem i motlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2006 Ok.. mulig jeg har vært litt ivrig med "brightness/contrast" knappen da.. Noen som har noen faste prosedyrer som de gjør på bildene sine for å få de skarpere/livligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2006 Se her ja! Nå begynner det å ligne noe! Men ett tips, still ISO`en på det laveste. Det er derfor du har fått så kornete bilder. Bruk heller litt lengere lukketid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2006 Jeg har ikke peil på PS, men nydelig bil har du iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2006 oki.. det må jeg prøve Magne.. Fant ut at det ikke går ann å panorere med kameraet mitt..dvs det går, men du ser ikke noe på skjermen, og siden det ikke er noen optikk å se i så blir det på måfå.. Hadde håpet på å ta noen bilder av biler i fart.. prøve seg litt fram.. lurer på om jeg skal prøve å smelle i film i det gamle analoge Canon speilreflex'en til fatter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2006 Tusen takk for det Bent Owe.. Meget pen A4'en din også.. liker fargen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2006 Nydelig bil! De felgene var sinnsykt FETE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2006 Forresten magne, hvordan ser du at bildene mine er kornete? har ikke så trent øye som deg jeg vet du.. Espen Andersen: Mange takk.. varmer med sånne kommentarer, føler at man får litt igjen for å bruke så mye penger på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2006 Espen Andersen: Mange takk.. varmer med sånne kommentarer, føler at man får litt igjen for å bruke så mye penger på bilen.. Aldri sett de felgene før og synes de kledde bilen helt perfekt. Hvor mye har du senket? Flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2006 Er vel ikke så mange settene av disse i norge, men mener det lå et til salgs her på forumet tidligere i år.. Er senket med justerbart, så akkurat hvor mye er vanskelig å si, men vil tippe på rundt 60-70 framme og 40-50 bak.. for flere bilder kan du jo klikke på linken i signaturen min.. må få redigert noen flere, så kommer de etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...