#1 Skrevet Juli 3, 2006 Hvordan stiller han seg til reklamasjon når man har fått utlevert "feil" felger? De passer på bilen men har problemer med gewinden pga bredden så jeg må gå ned ett hakk... Jeg sa ifra om dette da jeg handlet også for 3 uker siden at bredden ikke måtte overstige 8,0 foran pga senk... Ikke noe problem sa dem og uerfaren som jeg er/var kjøpte jeg. Fant nå ut at felgene jeg har fått er 8,5 og det merket jeg veldig godt da jeg satte på gewinden. Er han grei på dette med bytting eller er han HELT umulig å ha med å gjøre? Har kvittering og felgene er som nye seff... skal tilogmed gå NED i antall tommer så det er jo en vinn situasjon for han på den måten men! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2006 Hvordan stiller han seg til reklamasjon når man har fått utlevert "feil" felger? De passer på bilen men har problemer med gewinden pga bredden så jeg må gå ned ett hakk... Jeg sa ifra om dette da jeg handlet også for 3 uker siden at bredden ikke måtte overstige 8,0 foran pga senk... Ikke noe problem sa dem og uerfaren som jeg er/var kjøpte jeg. Fant nå ut at felgene jeg har fått er 8,5 og det merket jeg veldig godt da jeg satte på gewinden. Er han grei på dette med bytting eller er han HELT umulig å ha med å gjøre? Har kvittering og felgene er som nye seff... skal tilogmed gå NED i antall tommer så det er jo en vinn situasjon for han på den måten men! Hvis du legger fram dette på en ok måte som du nevner her og hjula er uskadd, så får du sikkert ordna opp dette med Sharif, men snakk med Tommy selv for å slippe å fortelle ting 5 ganger til folk som ikke har myndighet til å svare deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2006 Ok, ja har litt følelsen av at det er Tommy selv jeg må prate med.. han var veldig hyggelig sist jeg var der... Men måtte høre om noen hadde erfaringer med dette så jeg kunne møte opp forberedt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2006 Jeg ville vel heller spurt han direkte, enn å ta det opp her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2006 Ja nå var det bare for å høre om noen hadde erfaring med å reklamere hos han så jeg slapp noen ubehagelige overraskelser... Var hos han igår, desverre får han ikke inn de felgene jeg trenger før "neste sommer" utifra hva han sa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...