Anbefalte innlegg

heisan

 

Lurte på om det kunne være lurt å behandle caben på ett eller annet vis for at den skal holde seg bedre?

Noen som har tips erfaringer?

 

 

Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil er det snakk om? Det har kommet flere typer caber fra VAG i løpet av årene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker selv "Autoglym cabriolet fabric hood maintenance kit" (ca 280,-)til min Audi cab (80) ca en gang i året. Og da gjærne på høsten når det er litt mer regn. Nå vet ikke jeg om dette er nødvendig. Men er iallefall (mer) garantert å ha en kalesje som holder tett.

 

Tenkte jeg skulle ha fått prøvd en fargeoppfrisker til kalesjen. Min kalesje har tross alt blitt 8 år gammel og har kanskj blitt litt "mattere" i svart fargen løpet av året. Men det hjelper å vaske & impregnere kalesjen. Blir fort litt reinere og "nyere look" på den :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

bilen er en golf 1.8 91mod

er ikke helt sikker på hvilket materiale den er produsert i, men det er noe vinyl/plast lignende. ikke stoff tak.

skal sjekke ut autoglymen, men denne er vel kanskje til stoff taket.

 

Hilsen Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at VW har et rensemiddel for plast-kalesjer. Det heter Convertible Top Cleaner og har delenummer 00V 096 301 006 og de har en impregnering for stoff kalesjer, delenummer 00V 096 308 006. Det fins ingen impregnering til plastkalesje i delekatalogen, jeg regner med at man heller trenger et stoff som holder plasten myk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.