#1 Skrevet Juli 3, 2006 er det noe forskjell på de dørene? jeg byttet dør til noe jeg tror er en cab dør. å når jeg satte inn innmaten med vindu å det der så ble det en sprekk mellom vindu å den øverste gummilista på ca en cm på det breieste. videre forover er det ikke den sprekken bare fra midten å bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2006 Dørene skal være identiske på de to bilene. Høres nesten ut som om lista ikke sitter ordentlig på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2006 joda..den sitter på plass den..virker som vinduet å ramma til den sitter for langt unna. å det sitter en aluminiumsbjelke inni døra..midt på. det gjorde det ikke i døra som satt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2006 å det sitter en aluminiumsbjelke inni døra..midt på. det gjorde det ikke i døra som satt på. noen som har noen forklaring på det? regner da med at det er en cab dør siden den bjelken sitter inni døra..eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2006 fikk ikke b4 sånne bjelker i dørene som ekstra sikkerhet ved sidekollisjon ? visst det ikke er no avstivingsgreier til cabben da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2006 Sannsynligvis ekstra kollisjonsbeskyttelse som ble lagt til på senere modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2006 Har sånn bjelke på min 96' modell men det var ikke det på S2 93', 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...