Lite speil Bora, koblingsfeil?

Anbefalte innlegg

Monterte det lille speilet som jeg kjøpte på fellesbestillinga her på forumet. Når jeg skal justere dette, justeres også det andre samtidig. Hva er det som skjer? Når jeg justerer det høyre speilet står det venstre i ro. Er usikker på om jeg hadde varme i speilet fra før, men har i allefall koplet på disse to nå.

Noen som har noen forslag?

Hilsen christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ingen forslag, men kan fortelle at nøyaktig det samme skjedde når jeg monteret lite speil på min Bora også. Solgte bilen før jeg fikk gjort noe med det. Lars Lysebo her på forumet kjøpte den. Mener han fikset det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte det lille speilet som jeg kjøpte på fellesbestillinga her på forumet. Når jeg skal justere dette, justeres også det andre samtidig. Hva er det som skjer? Når jeg justerer det høyre speilet står det venstre i ro.

Det er akkurat slik det skal være originalt.

Det er i hvertfall slik på min 01 Bora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før jeg skifta til lite speil, vardet ikke slik men...

Tviler vel egentlig på at det er sånn det skal være.

Chr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska nok være sånn kjørt mye forsjelig vag som bilmekaniker i møller og i hvertfall bora og golf og passat har den funksjonen på speila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska nok være sånn kjørt mye forsjelig vag som bilmekaniker i møller og i hvertfall bora og golf og passat har den funksjonen på speila

Høres rart ut at dette er orginalt, fordi når du skal justere det ene riktig, så blir det andre justert ut av den posisjonen du ønsker å ha det i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar det er som på Passaten min.

Juster først venstre speil riktig, slå over og juster så inn det høyre speilet også (det venstre står da i ro).

Tanken er vel at når det setter seg inn en person av annen størrelse som justerer setet frem/tilbake, så kan begge speilene justeres riktig med "ett trykk". Synes det er litt kjekkt selv, spes. for å justere ned speilene ved rygging / parkering. Mvh Cato c",)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar det er som på Passaten min.

Juster først venstre speil riktig, slå over og juster så inn det høyre speilet også (det venstre står da i ro).

Tanken er vel at når det setter seg inn en person av annen størrelse som justerer setet frem/tilbake, så kan begge speilene justeres riktig med "ett trykk". Synes det er litt kjekkt selv, spes. for å justere ned speilene ved rygging / parkering. Mvh Cato c",)

100% korrekt. Dette er originalt på de fleste VW nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte det lille speilet som jeg kjøpte på fellesbestillinga her på forumet. Når jeg skal justere dette, justeres også det andre samtidig. Hva er det som skjer? Når jeg justerer det høyre speilet står det venstre i ro. Er usikker på om jeg hadde varme i speilet fra før, men har i allefall koplet på disse to nå.

Hilsen christian

når du justerer venstre speil justerer du og høyre,når du justerer høyre kun det som blir justert..orginalt på vw:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert slik det skal være da.

Men var rart at det ikke var slik i fra før da :)

Chr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke slik på min 01 mod. har også montert lite speil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, kor kan ej få tak i eit lite speil på venstresida til ein VW Passat 3B?

eventuelt et stort på høgresida....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.