Anbefalte innlegg

Er det no planlagt for lokal laget? Har alderi vært på Gatebil før og tenkte jeg skulle lure meg med nå. Men hva skjer og hvordan skjer det?

Skal folk sove over? Eller er det tur retur? Skjer det noe på fredag eller er det bare fest for de som sover over til lørdag? Er det noe spess jeg må nevne når jeg bestiller biletter for å havne sammen med resten av klubben? Eller er det bare å parkere der du vil når du kommer inn? Eller er det andre ting jeg burde vite/tenke på/ha med som dere mere erfarene tenker på som kansje ikke jeg tenker på? Jeg skal ikke kjøre på bane. Men har jo lyst til å ha bilen parkert med resten av klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det no planlagt for lokal laget? Har alderi vært på Gatebil før og tenkte jeg skulle lure meg med nå. Men hva skjer og hvordan skjer det?

Skal folk sove over? Eller er det tur retur? Skjer det noe på fredag eller er det bare fest for de som sover over til lørdag? Er det noe spess jeg må nevne når jeg bestiller biletter for å havne sammen med resten av klubben? Eller er det bare å parkere der du vil når du kommer inn? Eller er det andre ting jeg burde vite/tenke på/ha med som dere mere erfarene tenker på som kansje ikke jeg tenker på? Jeg skal ikke kjøre på bane. Men har jo lyst til å ha bilen parkert med resten av klubben.

fristen for å melde på bilen gikk ut her om dagen, så da slipper du å kjøre inn bilen og må parkere utenfor uansett.er alltid kaos, så det gjelder å være tidlig ute uansett. les på gatebil.no så for du stort sett den infon du trenger der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte senest i dag at det ikke var noe problem å ordne alt i døra jeg: klø :

Vet at forhonds bestillingen har gått ut men fikk beskjed om at man bare trengte å møte i døra. Ja mere knot og bruker litt tid på det men var ikke noe problem. Ja ja. Får kjørt meg en tur da hvertfall hvis jeg blir nektet inngang. Er ikke SÅ mange mila.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit man kunne komme inn på våler uten å være påmeldt utover dagen, hvis det var plasser ledig.. Veit ikke med rudskogen, der pleier det jo å komme noen folk...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No stress.. Alt ordner seg for snille gutter...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Da sliter jeg. For jeg er jo alderi snill gutt:evil: Virker som det begyner å ordne seg. Har fått tillbud om å campe med Truls+++ og har blitt co pilet og film ansvarlig på non vag på banen på søndag. Eneste som gjennstår å finne ut nå er om jeg drar ned på fredag eller lørdag. Og om jeg skal ha med bilen eller ikke. Hvis jeg ikke får plass inne med bilen lar jeg den stå hjemme og tar med meg ALT for mye alc istede.:rolleye: Morro kommer det sikkert til å bli uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med, men stikker en tur til Danmark i steden ;) Kanskje jeg har litt "godteri" med hjem.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Ja og jeg er godteri sjuk så jeg venter i spenning til du er hjemme: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Ja og jeg er godteri sjuk så jeg venter i spenning til du er hjemme: vinke :

les det samtale evne jeg har lagt ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Ja og jeg er godteri sjuk så jeg venter i spenning til du er hjemme: vinke :[/quote

 

den ligger på sommersesong på mc donalds.siste side

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.