#1 Skrevet Juli 4, 2006 s6'en min ser ut til å ha et aldri så lite elektrisk problem..vist den blir stående et par dager blir bateriet helt flatt..har kobblet fra all stero men den tapper fremdeles. Batteriet er også byttet men problemet er der fortsatt...noen tips..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2006 Var borti en audi 100 ( c4 ) hvor bakstykket på tenningslåsen ( elektrisk del på tenningslås ) var defekt. Det som skjedde var at såkalt magnetiseringsstrøm til dynamoen ble stående på hele tiden. Da jeg monterte ut bakstykket hadde det en sprekk i enden hvor tuppen av nøkkelen går i. Sjekket alle lamper i bilen? Lyset i hanskerommet? Handsfree? Evt. ettermontert utstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2006 Takk takk får teste det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2006 sigarettenneren? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2006 sigarettenneren? =) he det har jeg ikke tenkt på..har vært no bugs me den..må sjekkes takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...