#1 Skrevet Juli 4, 2006 Heisann. Kan noen hjelpe meg. Loddingen på pluggen som går inn på luftmengdemåleren har gått opp, skjønner plutselig hvorfor bilen trekker så dårlig. Men problemet mitt er at det henger 2 ledninger der i løse luften, og jeg har virkelig ikke peiling på hvilken som skal på hvilket loddepunkt. Kan noen hjelpe meg med et bilde eller liknende som viser hvordan de er koplet til pluggen? Motoren er en 2,0 16V 150hk. Sitter i en 95 Passat 35i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2006 Virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2006 Kan jo titte på min når jeg kommer hjem da...hvis det er likt... Er forresten klar til å skru av delene du skal ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2006 Genialt... Fått bilen allerede ja. Snakkes på tlf en av dagene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...