PANG sa det under panseret......

Anbefalte innlegg

Eg har en 96" a4 1.8, i dag sa det pang og masse ulyder.

Var iallefall det eg fikk fortalt da eg snakka med fruen...

Veit ikkje so mykje meir siden eg ikkje er heime, men på jobb i Mexicogulfen.

Er vel så smått begynt å "håpe" at det er registeret. Regner med det er billigere å skifte motor enn å bygge oppigjen en knust.

Er det noken som VEIT kva som må gjerast (forandres) for å få godkjent bilen med 1.8t?? Bilen har IKKJE Quattro.... Og er det i såfall noken som veit om en bra motor til salgs??? Regner med det blir vanskelig å få godkjent med en

2.2 20vt sjølv om det hadde vert gøy med en A4 med femmerlyd :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel stortsett bare motor og bremser som er forskjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke så mye problemer med å få ting godkjent så lenge det oppfyller alle kravene..? Tenker da på at bremser, understell og slikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på det samme selv for ei stund siden , men fant ut at det var lettere å bytte bil. For å bytte til 1,8 med turbo må alt det elektriske byttes ( ledningsnett ol. )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har en 96" a4 1.8, i dag sa det pang og masse ulyder.

Var iallefall det eg fikk fortalt da eg snakka med fruen...

Veit ikkje so mykje meir siden eg ikkje er heime, men på jobb i Mexicogulfen.

Er vel så smått begynt å "håpe" at det er registeret. Regner med det er billigere å skifte motor enn å bygge oppigjen en knust.

Er det noken som VEIT kva som må gjerast (forandres) for å få godkjent bilen med 1.8t?? Bilen har IKKJE Quattro.... Og er det i såfall noken som veit om en bra motor til salgs??? Regner med det blir vanskelig å få godkjent med en

2.2 20vt sjølv om det hadde vert gøy med en A4 med femmerlyd :evil:

Akkurat det samme skjedde med min gamle a4...

Totalt ble rep arbeid på 14k(billig),hadde jeg hatt bilen ennå og det skjedde en gang til,så hadde jeg bytta til 1.8T motor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter kvart som fruen fekk roa seg ned fekk eg snakka fornuftig med henne....

Motoren hadde ikkje stoppet av seg sjølv, ergo var det nok ikkje registerras..

HO!!!! begynte å lese Haynes av seg sjølv:confused: , å feilsøkte etter beste evne og vel så det, kom fram til at det kunne ver en drivaksel:) eller multilink... At det siste var kaputt var eg sjølv klar over, så delene ligger klar i bilen (er ikkje på plass grunnet tidsmangel før eg reiste på sjø).

Men no er iallefall bilen på verksted å får montert nytt multilink, senkesett, nye hjullager dersom dei er slitt og drivakslinger likeså......

Blir iallefall betraktelig billigare enn et motorskifte.......

 

Bilen er sannsynligvis til salgs ut på nyåret.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"HO!!!! begynte å lese Haynes av seg sjølv:confused: , å feilsøkte etter beste evne og vel så det, kom fram til at det kunne ver en drivaksel:) eller multilink..."

 

Spa dame... :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.