Ledningsnett til hovedlamper A4 B5 gammel/facelift.. Delenummer?

Anbefalte innlegg

Da jeg bytta de gamle frontlyktene til facelift måtte jeg også skifte ut pluggen som kommer på ledningsnettet på bilen.. Det gadd jeg ikke gjøre da, så bare tok ut ledningene i de gamle lyktene og koblet litt provisorisk. .Men nå skal jeg få tak i en sånn litt firkantet plugg og lodde inn på ledningsnettet på bilen, men finner ikke den pluggen med ledninger i akte.... Noen som har delenummer på det? Den pluggen jeg har nå er rund, men skal ha firkantet avlang mener jeg den var...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noe på nordicaudi her.. Kan det være delenummer 8D0 973 734 jeg skal ha? Har ikke akte her så får ikke sjekket delenummeret, non som kan sjekke det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har rett nummer på pluggene. Nettopp kjøpt disse selv, betalte 119,- for 2 plugger på merkeverksted.

I tillegg må du ha 7 stk. ledninger, 000 979 133. Lednigene fikk jeg.

(7 ledninger på hver lykt, men da det er stikk i hver ende klipper du bare ledninga i to så har du til begge sider)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har rett nummer på pluggene. Nettopp kjøpt disse selv, betalte 119,- for 2 plugger på merkeverksted.

I tillegg må du ha 7 stk. ledninger, 000 979 133. Lednigene fikk jeg.

(7 ledninger på hver lykt, men da det er stikk i hver ende klipper du bare ledninga i to så har du til begge sider)

 

 

Thanks! :) Da skal jeg stikke på møller på fredag og sjekke det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.