#1 Skrevet Mai 6, 2004 Noen som vet om noen butikker i Oslo/Akershus som fører Meguiars? Mangler et par ting fra de og haster litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Noen som vet om noen butikker i Oslo/Akershus som fører Meguiars? Mangler et par ting fra de og haster litt. Ta en telefon til Panvulk. Det er de som er importør av Meguiar's til Norge. De har sikkert oversikt over sine forhandlerledd, hvis ikke kan du handle fra Panvulk sin Webshop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2004 Jeg handlet fra Panvulk sin webbutikk, og det var rask levering. Men har hørt at også Bilxtra kjeden har tatt inn Meguiar's. Så vidt jeg husker har vi 10% rabatt her... VW Car Consult har også tatt inn Meguiar's nå (på oppfordring fra meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2004 BilXtra her i Arendal har noe Meguiars produkter. Ikke så stort utvalg som f.eks Autoglym eller Turtle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2004 Var på BilXtra på Ryen i går hadde dårlig utvalg. Og ikke det jeg trengte..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Var på BilXtra på Ryen i går hadde dårlig utvalg. Og ikke det jeg trengte..... Da ringer du Panvulk og spør om du kan komme innom å hente rett fra deres lokaler på Røa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2004 AIS har vel, de har såfall det her i Ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2004 Liste over forhandlere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...