begynt å komme mye mer dump lyd i S3'n

Anbefalte innlegg

som topic sier... hører mye bedre at det "plystrer" når jeg slipper gassen, bilen er chippa og sitter orginal avlastningsventil eller hva det heter på den forsatt..

 

hva kan dette skyldes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel være den orginale resirken som har tatt kvelden. Den tåler ikke trykke etter chipping! Bør bytte den uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel være den orginale resirken som har tatt kvelden. Den tåler ikke trykke etter chipping! Bør bytte den uansett!

 

det var det jeg hadde misstanke om! hvordan resirk er å anbefalle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forge Resirk. ventil.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TS selger Forge. Ellers har Audisentrum ventiler. Eventuelt NBS, er vel der du har chippet og er ikke langt fra Lier. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster rundt 1500 kr for den forge'n..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestillte en SKN fra Norskbildelsenter i går... fikk fin pris tror jeg.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Hva er konsekvensen for bilen ved at avlastningsventilen plystrer mer enn den strengt tatt skal? Har vel en slik "gass slipp lyd" på min jeg også og det er også orginale varer på en lett chip'et bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.