#1 Skrevet Juli 5, 2006 Jeg har etter mye om og men bestemt meg for å lakke de sorte listene rundt bilen selv. Har testet på tilsvarende små overflater og det ble ganske bra. Ser ingen grunn til å betale 3500-4000.- for å få lakkert disse da. Men så til problemet; Listene må av bilen, men jeg tør ikke rive noe hardere. Jeg mistenker at de er skrudd på fra innersiden av fangeren. Må jeg skru av fangeren for å få av listene? Og i så fall, er det mye jobb å få av disse? Listene på dørene skal nok gå greit. Der prøver jeg bare med varmepistol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2006 kun de listene som sitter nederst på døra og kanalen er skrudd, resten er det bare å rive å røskte... disse sitter klipset fast i fangern din foran og bak og limt midt på døra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2006 kun de listene som sitter nederst på døra og kanalen er skrudd, resten er det bare å rive å røskte... disse sitter klipset fast i fangern din foran og bak og limt midt på døra.. Røske å rive .. akkurat det svaret jeg håpet på. Takker så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2006 Jeg har tatt av alle listene på min 3B, og et tips kan være å lette litt på listene, da ser du fort hvor klipsene ligger. Det er samme avstanden mellom k klipsene rundt hele fangeren..(hvis 3B og 3BG har samme) Er det forresten ruede lister på 3BG også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2006 Listene på fangerene er festet med noen slags klips på innsiden.... Fangerne må av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2006 Når det gjelder listene på dørene, kan di brukes om igjen?? Noen som mener det er likegreit å kjøpe nye å lakke, da de gamle blir ødelagt/vanskelig å feste igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2006 Jeg ville ikke gjort det Erik! Snakket med en kar i går som har lik bil som deg og han hadde også gjort det selv, der flasset lakken av etter noen måneder! Vet ikke noe om type lakk han hadde brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...