#1 Skrevet Juli 5, 2006 Jeg var så *host* uheldig og ble avskiltet for en uke siden, pga manglende etterkontroll... Så jeg trenger igrunn en verkstedstime, fort.. Det som må gjøres er hovedsaklig skifte noen foringer i forstillingen, og firehjulskontroll... Så jeg lurer igrunn om noen som vet om noen verksteder som ikke har laaang ventetid... De jeg hørte med i Sandnes (der jeg ble avskilta) og i Knarvik, hadde ventetid til ut i august en gang... Og det har jeg ikke tid til... Så, hvis dere vet om noen, speak up! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2006 Ring Radøy Bil og Motor på Manger. Utrolig hyggelige og rimelige, kan komme til fort. De har god peiling på VAG Tlf. nr 56374272 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2006 De hadde ikke tid før i August... Noen som har noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2006 ER-An på søfteland kanskje, sjekk de , jeg tok 4 hjulskontroll der i mai/juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...