#1 Skrevet Juli 5, 2006 Som det står der oppe så er det ulyder på venstre fremhjul på min A4 (B5), lyden er nesten som om noen rasler med nøkler eller slår mynter sammen. (Litt vansklig og forklare) Kommer bare avogtil når jeg svinger lett, klirrer verken mer eller mindre viss jeg gir gass eller slakker av.. Må ha åpen rute for og høre det, så noen høy lyd er det ikke. Noen som kan tenke seg hva det kan være? evt noe å bry seg om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2006 Høres nesten ut som stein i bremseskiva? inni ventileringen...og inn ved spindelen/navet (ta av skiva og få den ut) Hadde akkurat samme på 4ern vi hadde, hørte det kun ved rolig kjøring og ruta oppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2006 Sjekk om støtdemper fjæra er knekt, du må nesten kjenne etter om det ligger en bit av fjæra nede i fjærskåla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2006 Lyden forsvant når jeg byttet til nye felger.. Forstå det den som kan: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2006 Lyden forsvant når jeg byttet til nye felger.. Forstå det den som kan: klø : Var ikke bare senterkoppen i den gamle felgen som var litt løs da? det hender jo gir litt lyd... har samme på min, men der er det bremseklossene som har det litt romslig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...