Lite speil på førerside også?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, jeg kunne tenkt meg å bytte venstre speil da jeg har av den typen med et stort på førerside og et mindre,kompakt på høyresiden.

Er det noen her inne som kan hjelpe meg med hvor jeg evt. kan få tak i slike deler?

England eller noe sånnt?

 

Er forøvrig snakk om en Octavia `00 modell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å ødelegge tråden din... men er det noen som vet om samme til Audi A6 sedan 95 modell? evt stort til passasjer siden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestill et sett med speil fra england, der er det motsatt, og vips, du har to store og to små, så kan du selv velge hvilken type du vil ha ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vær forberedt på at ikke alle modeller som leveres med lite høyrespeil i Norge leveres med lite venstrespeil i England. Blant annet A3...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,så det var ikke så lett nei. Noen plasser det går an å sjekke dette?noen nettbuttikker som har slike deler?

 

Takker for svar!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse speilene lages ikke lengre av audi eller vw så man får ikke kjøpt de i england heller visst de ikke har på lager selv da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha,så det kan bli tilnærmet umulig å få tak i slike?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det vil jeg tro... jeg fikk ihvertfall den beskjeden når jeg sjekket opp på s6en!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da som fa..: bråk :

Skal forhøre meg rundt forbi om det gjelder akkurat denne type bil også...lov å håpe: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Octavia'en din er jo såpass ny at jeg ikke kan tenke meg at det skulle være noe problem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket til min 01 Passat, er ikke noe problem å få tak i, men det for dyrt for min del ( hos vag forhandler )

Var vel snakk om ett par tusen, må bestille både kappe og innmat. Selges ikke som en del...

 

På E-bay kan du derimot finne de billigere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Octavia'en din er jo såpass ny at jeg ikke kan tenke meg at det skulle være noe problem...

 

Ja,ville og tro det...skal forhøre meg hos forhandleren her i byen og sjekke opp e-bay:rolleye:

 

Takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.