Anbefalte innlegg

har litt tanker om å fjerne embleme i grillen min å da må jeg jo plast sveise litt... aldrig gjort det der noen som kan komme med råd hva jeg bruker til å smelte plasten sammen...... : klø : hahah :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste vil jeg nok tro er en plastsveisepistol. Med en slik får man det ganske så bra til.

Jeg har prøvd å bruke andre ting til dette, men funket ikke like bra. Resultatet ble ganske dårlig.

Du kan jo dra innom et karosseriverksted eller et vanlig verksted å høre om du kanskje får låne en slik. Det er rimelig lett å lære seg å bruke en slik. Finn en gammel støtfanger eller noe slikt å øve deg på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste vil jeg nok tro er en plastsveisepistol. Med en slik får man det ganske så bra til.

Jeg har prøvd å bruke andre ting til dette, men funket ikke like bra. Resultatet ble ganske dårlig.

Du kan jo dra innom et karosseriverksted eller et vanlig verksted å høre om du kanskje får låne en slik. Det er rimelig lett å lære seg å bruke en slik. Finn en gammel støtfanger eller noe slikt å øve deg på.

hvor får man kjøpt en slik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weldplast%20S4.jpg

Ser ut som et våpen fra Duke Nukem :)

 

Leser en del på et amerikansk forum, der var det en som kjøpte et plastsveiseverktøy for hjemmebruk.. Som om han kjøpte ei loddepenn. Slikt vil jeg ha!

 

Edit:

Fant en tråd på bilforumet om dette.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117802

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det der lignet noe man har sett der ja. hehe

Den pistolen som jeg brukte var litt mindre enn en varmluftpistol.

Men har har hørt at de finns i mindre versjoner også.

Er nok bare vanskelig å finne tak i her omkring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.