#1 Skrevet Juli 6, 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i en S2 replika front som passer på A80 avant? Og noen som tror dette blir bra med org. rs2 kanaler og bakfanger? Mvh. Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2006 Siden du allerede har investert i originale sideskjørt og bakfanger hadde i alle fall eg gått til innkjøp av originalt framme også. Dessuten, når eg tenker meg om, har eg aldri sett replica av S2-fanger..? Men det finnes vel kanskje nokre "uekte" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2006 De er kjøpt brukt vel og merke:) har aldri sett det på noe nettsted selv nei:( Noen som vet hva det koster for en orginal en da på møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2006 Ingen som vet hvor/om det er mulig og få tak i en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2006 Jeg har en til salgs.....Skal ha 3500 for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...